• Lid sinds 16 september 2009

Corner Inn

Amsterdam

Mesut

Amsterdam

Renate heeft nog geen foto toegevoegd

1. Renate's profielfoto
    Renate heeft een recensie geschreven voor Corner Inn

Wat "ernstig" zeg. Vind dat dat de sfeer alleen maar ten goede komt, ik hoef als klant niet geconfronteerd te worden met de klefheden en intimiteiten van anderen. Het verbod op roken bevalt me ook prima en het eten is van hele goede kwaliteit, zeker voor een snackbar-achtig restaurant. De grillburger is heerlijk sappig, totaal niet vet en de zelfgemaakte saus op die burger is onnavolgbaar lekker. De patat is heerlijk krokant, niet die vettige, druipende friet die de meeste snackbars serveren. Andere aanraders zijn de versgeperste jus d'orange, de kippenboutjes en de kalfskroket (ook lekker krokant en niet druipend van het vet). En goedkoop.

2. Renate's profielfoto
    Renate heeft een recensie geschreven voor Mesut

Bediening is beleefd en vriendelijk, erg gemoedelijke sfeer en eten is van uitstekende kwaliteit! Zeker vergeleken met andere grillrooms is het eten van Mesut wel heel luxe, altijd het beste vlees en verse groenten.
    Ze bestaan niet voor niets al zo lang en hebben denk ik ook niet zomaar uitgebreid naar die vestiging ergens bij de Marnixstraat of Rozengracht.
    En nog betaalbaar ook allemaal, aanrader!