• Lid sinds 24 februari 2018

1. 9,6

Genieterij 't Plein!

De Koog
Nieuwe recensie

Renate heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Renate's profielfoto
    Renate heeft een recensie geschreven voor Genieterij 't Plein!

Wij hebben hier gisteren gegeten en wat een geweldige ervaring. Wij zijn getipt door vrienden en hebben toch maar even de website bekeken en s’middags naar binnen gelopen om te reserveren. Wel hadden wij aangegeven dat onze voorkeur binnen was inplaats van de serre maar zijn toch in de serre geplaatst. Wat uiteindelijk maar beter was ook want je zit er heerlijk en de temperatuur is net zoals binnen. We werden ontvangen en de rest van de avond geholpen door een nette vriendelijke jongeman die ons vlot en duidelijk de regels uitlegde. Hij nam vervolgens de drankjes op en bracht die erg snel bij onze tafel. Nadat hij de stokbroodjes had uitgeserveerd kon het GENIETEN beginnen. We hebben van alles gegeten en alles smaakte echt perfect, de opmaak ook prachtig en nadat wij een gerechtje ophadden werd ons vlot gevraagd of wij een volgende keuze hadden kunnen maken. Uiteindelijk hebben wij 6/7 gerechtjes gehad en dat was meer als genoeg.

Wij komen zeker terug naar Genieterij t’plein als wij weer op Texel zijn. Lekkere gerechtjes veel keuze en een mooie opmaak, vriendelijke en erg zorgzame bediening!