• Lid sinds 15 januari 2018

2. Azade

Den Haag

de Stern

Epe

Renata Groen heeft nog geen foto toegevoegd

1. Renata Groen's profielfoto
    Renata Groen heeft een recensie geschreven voor Azade

Het uiterlijk doet anders vermoeden, maar wij hebben hier echt een heerlijke avond gehad. Eten was vers en heel lekker. Personeel erg vriendelijk en de Turkse muziek gezellig. Omgeving prachtig en ligging ideaal. Prijs/kwaliteit super! Wij komen hier zeker weer!

2. Renata Groen's profielfoto
    Renata Groen vindt Azade leuk

Renata Groen

3. Renata Groen's profielfoto
    Renata Groen heeft een recensie geschreven voor de Stern

Ontvangst vriendelijk. Op de deur, kaart en website staat dat je voor kids 1,75 per leeftijdsjaar betaald, maar kennelijk zijn de prijzen omhoog gegaan in 2018 en kost het 2,00 per jaar per kind, vervelend. All you can eat concept inclusief bier, wijn, frisdrank, koffie. Drankjes mag je zelf pakken. Groot ruim keurig schoon pand. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het eten daarentegen was oud, koud, weinig keuze, smakeloos, niet vers en fabriekssmurrie. Voor de kinderen is er een aparte speelruimte aanwezig maar moet er voor alles betaald worden, vervelend. Gebruikte bordjes moet je zelf wegbrengen, maar dat is niet hinderlijk en vinden de kinderen leuk om te doen. Wij vertrokken echter na een uurtje onvoldaan en ontevreden. De gastvrouw vroeg of het gesmaakt had maar sprak vervolgens alle goedbedoelde feedback tegen. Ondanks dat ze zelf ook zag dat er van bijna alle tafels (minder dan 10 tafels op een zondagavond) te veel eten op de bordjes achter bleef. Erg jammer maar hier komen wij nooit weer.

1,4
  4. Renata Groen's profielfoto
    Renata Groen vindt de recensie door Kayra van Eekelen voor de Stern leuk

Kayra van Eekelen

Hadden via social deal gereserveerd, werden daardoor totaal niet vriendelijk behandeld. Mochten met 2 gezinnen niet bij elkaar aan tafel zitten daardoor. Werden als kleine kinderen ver uit elkaar gezet. Als we 20 euro zouden betalen mochten we bij elkaar zitten. Viel niet met de baas te praten, erg onbeschofd. Eten was lauw, totaal geen sfeer doordat we zo behandeld werden was onze avond verpest. Erg jammer dat een baas zo GIERIG is. En later zeggen oh ja dat is mijn fout, moest 10 euro extra betalen zijn ipv 20. Zoals je op de foto ziet was er genoeg plek om bij elkaar te zitten.

2,8
  5. Renata Groen's profielfoto
    Renata Groen vindt de recensie door Darren voor de Stern leuk

Kan veel beter zelf koken voor veel minder geld kwijt. Sfeer waardeloos. Zou dit restaurant niet aanraden. Is veel achteruit gegaan.

2,2
  6. Renata Groen's profielfoto
    Renata Groen vindt de recensie door Jan voor de Stern leuk

Jammer dat de kwaliteit van het eten enorm achteruit is gegaan. Het eten is lauw en de speklapjes zijn taai. Mij zien ze hier niet meer terug.

2,9
  7. Renata Groen's profielfoto
    Renata Groen vindt de recensie door Zeehond voor de Stern leuk

Eerste kerstdag gegeten nu ja gegeten alles wat warm moest zijn was koud zat geen smaak aan en alles was zo doorbakken bij het taaie af.
    En een eigenaar die met het gezicht als een oorwurm rond liep.

8. Renata Groen's profielfoto
    Renata Groen vindt de Stern niet leuk