• Lid sinds 16 januari 2015

3. Grill-ig

Tilburg

1. Remko's profielfoto
    Remko heeft een recensie geschreven voor Asian Boulevard | Sushi Boulevard

Wel eens betere (versere) sushi op.
    Voor de warme gerechten was de zalm wat aan de droge kant en de callamaris ringen wat aan de vette kant.

2. Remko's profielfoto
    Remko heeft een recensie geschreven voor Grill-ig

Op een doordeweekse donderdagavond geweest, zeer onervaren personeel, we moesten echt heel de tijd zwaaien om aandacht om een drankje te bestellen.

In het begin werd de bestellijst, welke je gevouwd over de menukaart moet leggen als hint dat je een ronde hebt aangeturft, niet afgehaald waardoor we een 30 minuten hadden moeten wachten op het eten van de tweede ronde. Nadat we eindelijk aandacht hadden (door het gezwaai) dit ook kenbaar gemaakt.

Kwaliteit van eten was net aan voldoende maar niet bijster geweldig.
    Zeker gezien de €28 pp een echte aanfluiting, voor dat geld eet je ergens anders 1000× beter, ons zien ze er nooit meer terug.

3,5
  3. Remko's profielfoto
    Remko vindt Grill-ig niet leuk

Remko

4. Remko's profielfoto
    Remko heeft een recensie geschreven voor De Beren

Voor de bioscoop hier naartoe geweest. Service vond ik prima en zeer vriendelijk. Een enkele keer iets lang moeten wachten om drinken te bestellen, maar vanwege de drukte snap ik dat wel.
    Eten was ook oké, geen spareribs ala USA hickory smoked, maar waren lekker gaar (gestoomd denk) marinade had pittiger/langer in mogen trekken.

Al met al prima gegeten voor een eetcafe, mede gelet op de prijs

5. Remko's profielfoto
    Remko heeft een recensie geschreven voor Brasserie de Boschkens

Heerlijk gegeten en zeer gastvrij ontvangen: zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding!! De spareribs zijn verrukkelijk!!