• Lid sinds 18 oktober 2017
  • Leeftijd: 52

De Bistro

Ootmarsum

Remco van Oosterom heeft nog geen foto toegevoegd

1. Remco van Oosterom's profielfoto
    Remco van Oosterom heeft een recensie geschreven voor De Bistro

Toen we aankwamen in Ootmarsum viel ons Bistro Ossenvoort al op. Op de site van de VVV Ootmarsum Dinkelland lazen we erover. We vinden het altijd het leukst om rechtstreeks te reserveren en hebben 's middags gebeld naar 0541238605. Er was nog plek. De ontvangst was allerhartelijkst. We hadden een ruime tafel naast de (gas)haard. Heerlijk als je een dag gewandeld hebt. De bediening was zeer vriendelijk en professioneel, de inrichting was stijlvol alhoewel je altijd wel wat ziet wat je anders zou doen. De gastheer en gastvrouw pasten zich aan ons turbulente gezin met jonge pubers, zonder te joviaal te worden. De carpaccio vooraf was een tikkeltje dikker gesneden dan ik gewend ben. Maar daardoor niet minder lekker, zalig zelfs. Van het hoofdgerecht heeft iedereen gesmuld. Schnitzel in een kindervariant voor de een, Schnitzel in riante afmeting voor de ander. Verder spare ribs in een heerlijke seasoning, Beenham met Honing Mosterdsaus en een Tournedos waarvoor je geen steakmes nodig hebt. In een woord fantastisch. De desserts waren huisgemaakt. Leuk detail is dat de Crême Brulée aan tafel afgemaakt werd. Altijd leuk om te zien.
    We raden iedereen aan om hier te komen dineren. Als we weer in Ootmarsum/Dinkelland zijn komen we terug!