• Lid sinds 5 juni 2015

Amadeus

Ede

Reinders heeft nog geen foto toegevoegd

1. Reinders's profielfoto
    Reinders heeft gereageerd op een recensie van Amadeus

Het was coulant geweest, als er op de rekening hierdoor gecompenseerd zou zijn, maar helaas! Nogmaals, dit was voor ons de laatste keer dat we hier hebben gegeten!

2. Reinders's profielfoto
    Reinders heeft een recensie geschreven voor Amadeus
    Steakhouse Ede

Gisteren voor de 2e keer gegeten bij dit restaurant. Helaas is het erg tegengevallen. Alledrie hadden een rumpsteak besteld, 2x jumbo, 1x giant. Ze kwamer met 2x giant en 1x jumbo, oké geen probleem, even omgeruild. 1 van de rumpsteak was mals, maar de andere 2 zaten vol met zenen. Het mes kwam er niet doorheen. Dit gemeld en na een tijdje kwam er een nieuwe. Ook deze zat vol met zenen. Ook gezegd. Toch maar een dessert besteld, want we hadden eigenlijk nog honger omdat we meer dan de helft niet op gegeten hadden door alle zenen en taai vlees. De bestelling kwam ook weer fout aan tafel. Ik weet niet waarom het anders was dan de 1e keer, misschien andere kok? Maar het is ons erg tegengevallen. Voor ons de laatste keer dat wij er geweest zijn helaas!!

5,5
  3. Reinders's profielfoto
    Reinders heeft gereageerd op een recensie van Amadeus

Ik vergeet te melden dat wij denken dat de rumpsteak die teruggenomen was, dezelfde was die we weer retour kregen. We kregen het niet doorgesneden en als we eindelijk een stukje hadden afgesneden dan kregen we niet doorgeslikt!