Activiteiten van Raymond013

1. Raymond013's profielfoto
    Raymond013 vindt de recensie door Raymond013 voor Tante Koosje leuk
    Internationaal Nijmegen

We wilden gisteren wat eten en drinken bij Tante Koosje, het zag er zo gezellig uit. Het is een kleine gelegenheid, met een zeer warme gezellige uitstraling, hetgeen voor ons de reden was om daar wat te eten en te drinken maar we waren iets de vroeg. Ober stond bij de ingang, maar liet ons niet binnen en wees op het bordje. Erg jammer dit, we zijn naar de eerstvolgende gelegenheid gegaan. Daar werden we hartelijk ontvangen ondanks dat het 10 min voor openingstijd was. De gastvrijheid van het personeel, zorgt dat we Tante Koosje de volgende keer overslaan.

4,5
  2. Raymond013's profielfoto
    Raymond013 heeft een recensie geschreven voor Grand Plaza

Met de feestdagen bij Grand Plaza gegeten. Het eten was goed en het personeel vriendelijk. Ondanks dat het helemaal vol geboekt was, was het er niet luidruchtig en waren de wachttijden beperkt. De prijs met kerst was aan de hoge kant. Het was de 2e keer dat we er waren, we komen zeker een keer terug.

3. Raymond013's profielfoto
    Raymond013 vindt de recensie door Raymond013 voor Zeezicht leuk

Leuke eetgelegenheid met terras met uitzicht op de zee. Eten is heel behoorlijk en de vlielandse paella is een aanrader. Bediening was vriendelijk. Een groot voordeel is het terras dat s avonds verwarmd wordt en deels afgedekt met een doek.

4. Mooi strandpaviljoen met acceptabel eten, alleen tegen de verkeerde prijs. Prijzen zijn echt te hoog. Onervaren en opdringerig personeel. Wij gaan de volgende keer weer naar het andere strandpaviljoen.

5,1
  5. Raymond013's profielfoto
    Raymond013 vindt de recensie door Raymond013 voor Gestrand leuk
    Internationaal Vlieland

Geluncht op het terras. Bediening was slecht. Bestek werd op tafel gesmeten. Telkens wachten. Dan komt het eten, soep waar geen smaak aan zit, brood dat droog is. Volgende keer maar een paar deuren verder

6. Raymond013's profielfoto
    Raymond013 heeft een recensie geschreven voor Tante Koosje