• Lid sinds 18 april 2012

Smulwereld Vianen

Van Der Valk

De Zwaegers

Vianen ut

RayGarigo heeft nog geen foto toegevoegd

1. RayGarigo's profielfoto
    RayGarigo heeft een recensie geschreven voor De Zwaegers

Zo nu en dan heb ik zin in een vette hap en de Zwaegers is mijn favoriet binnen Vianen omdat je er lekker kan zitten. Het eten is er goed maar wel iets prijziger dan een doorsnee snackbar volgens mij. De vrouw die er werkt komt sympathiek over en is goed met de klant bezig. Het pand ziet er mooi uit maar de sfeer is een beetje kil, maar je komt ook alleen maar een patatje eten dus dat is snel vergeten.

2. RayGarigo's profielfoto
    RayGarigo heeft een recensie geschreven voor De Middelandse Zee

Lekker eten besteld daar meermaals, goede kwaliteit prijs verhouding en genieten van het eten.

3. RayGarigo's profielfoto
    RayGarigo heeft een recensie geschreven voor Van Der Valk
    Internationaal Vianen ut

Hier niet zo lang geleden lekker gelunched, ik had een gigantische hamburger die echt heerlijk was. Wel een tikkeltje prijzig, het bedienend personeel liep meermaals straal voorbij en het gehorige aspect maakt me niet zoveel uit dat weet je bij drukke van der Valks van ter voren wel.

6,3
  4. RayGarigo's profielfoto
    RayGarigo heeft een recensie geschreven voor Mamma Mia

Met goed weer buiten zitten op het terras bij het water is prachtig, de locatie is echt top. De service kan een stuk beter en het eten is redelijk eenvoudig maar wel erg betaalbaar.

5. RayGarigo's profielfoto
    RayGarigo heeft een recensie geschreven voor Sint George

Ik bestel er wel eens, en soms ga ik ook wel iets kleins halen in de middag. Nog nooit tot een avondmaal gekomen daar, maar die staat op de planning. Het eten is lekker, de prijsverhouding staat goed en ik hou van het sfeertje wat ze hebben gecreeerd daar. Het is niet luxe maar je eet wel in stijl.

6. RayGarigo's profielfoto
    RayGarigo heeft een recensie geschreven voor Ena

Ik hou van grieks eten, en hoe lekker is het als je niet zover hoeft te gaan om goed Grieks eten te krijgen. Bij de Ena is het altijd lekker, en een goed avondje uit. Ik raad ook zeker de kefthedakia uit als voorgerecht.

7. RayGarigo's profielfoto
    RayGarigo heeft een recensie geschreven voor Smulwereld Vianen

Lekker om af te halen, niet zo geslaagd om er te blijven zitten. Mist elke sfeer, maar het eten is gewoon goed.

6,5