• Lid sinds 4 juli 2017

Gateway Diner

Almere

ray heeft nog geen foto toegevoegd

1. ray's profielfoto
    ray heeft een recensie geschreven voor Gateway Diner

ray

Na een wandeling in het mooie Beatrixpark dachten we even lekker broodje en salade te kunnen lunchen. Vanuit de verte leek het gesloten te zijn, maar toch even kijken en ze waren open. We werden ontvangen door een zeer aardige enthousiaste dame die ons de lunch kaart bracht. Lekker buiten zitten en genieten van een sigaretje kan helaas niet want het is ook buiten rookvrij. Oke dat is hun beleid en maak mijn sigaretje uit. Ik vraag naar de reden, en die is dat ze het totaal op Amerikaanse tour willen doen en het roken willen ontmoedigen om gezonder te leven. Tot mijn verbazing zag ik op de luchkaart geen salades, broodje gezond, of iets dergelijks gezonds! Hamburgers, friet, spareribs, taart is wat er op de kaart stond. Voor de lunch?? Is dat ook wat ze in Amerika lunchen dan. Je mag je wel de vet-herrie eten en je vol laten gieten met bier en cocktails waar je aders van dicht slippen,maar een sigaretje... nee dat is ongezond. De kok was niet zo vrolijk, en serveerde ons onze vette bestelde hap. Mijn humeur werd naar het dieptepunt gebracht door zijn uitstraling die niet op vrolijk stond. Een goedemiddag of eet smakelijk kon er helaas niet vanaf. De vrolijke dame wenste ons dat gelukkig wel. Ik hoop dat ze het gaan redden met dit concept,dit restaurant staat op de mooiste maar niet de makkelijkste locatie van Almere. Ik gun het de ondernemers echt.

1,2