• Lid sinds 1 januari 2013

Amsterdam

Raafi123 heeft nog geen foto toegevoegd

1. Raafi123's profielfoto
    Raafi123 vindt de recensie door Raafi123 voor Baan Pong leuk

Slechte kennis van hun eigen kaart. Gerechten waar volgens de menukaart groente bij hoort te zitten, hebben geen groenten. Achteraf wordt verteld dat dat juist bij andere gerechten zit. Saai decor, plastic stoelen. Niet echt behulpzaam personeel als het gerecht niet naar wens is. Het eten smaakte alleen maar naar rauwe knoflook (of misschien hoort dat wel zo..).

Ik had redelijke recenties gelezen, dus verwachtte ook redelijk eten. Helaas..

3,4
  2. Raafi123's profielfoto
    Raafi123 heeft een recensie geschreven voor Baan Pong

Ik had redelijke recenties gelezen, dus verwachtte ook redelijk eten. Helaas..

3,4
  3. Raafi123's profielfoto
    Raafi123 vindt de recensie door Laura voor Baan Pong leuk

Slechtste Thai ever!
    Nadat we een gerecht gekozen hadden waarvan de Nederlandse man achter de counter ons garandeerde dat er gemengde groenten in zaten, troffen we bij thuiskomst slechts enkele rauwe slierten kool en wortel aan in ons gerecht.. Naar aanleiding van deze teleurstelling hebben we gebeld. De man verklaarde dat we hem verkeerd begrepen hadden en daarmee was de kous af. Ook de smaak was erg slecht. We proefden slechts de scherpe smaak van rauwe knoflook en de rijst was koud en overgaar. Begrijp daardoor de andere recensies totaal niet en vind t jammer dat naar aanleiding hiervan een slechte smaak in m'n mond heb...