• Lid sinds 1 september 2014

Maassluis

Marmaris

Den Haag

1. r&r's profielfoto
    r&r vindt de recensie door r&r voor Brasserie de Lantaern leuk

Zaterdag avond 19.30 uur hadden we afgesproken in dit gezellige restaurant. 2 weken ervoor via hun website de reservering gemaakt. Nadat we een wijntje haden gedronken kwam de gratis amuse en daarna de menu kaart. Het hoofdgerecht was overheerlijk en de prijs heel schappelijk. Wij gaan hier zeker weer heen.

2. r&r's profielfoto
    r&r heeft een recensie geschreven voor Brasserie de Lantaern

3. r&r's profielfoto
    r&r heeft een recensie geschreven voor Jofel
    Aziatisch Maassluis

Super zaak in alle opzichten. Of je deze zaak nu beoordeelt op hoe de toiletten eruit zien, of hoe smaakvol het eten is, of hoe vriendelijk het personeel, of hoe de muziek was: het is allemaal een vette 10. Wij hadden ossehaaspuntjes genomen en mosselen daarna, 2 voorgerechten bij een overheerlijke dagboek, geweldig gewoon echt TOP!

4. r&r's profielfoto
    r&r heeft een recensie geschreven voor Marmaris

De zaak is recent geheeld verbouwd en alles ziet er tot in de puntjes perfect uit, wij hadden mosselen en inkvisringen bestel met een heerlijke witte wijn en het was excelent qua smaak beleving.

5. r&r's profielfoto
    r&r heeft een recensie geschreven voor Beachclub Titus
    Internationaal Den Haag

r&r

Op zondagavond met mijn vriendin bij titus voor de 1e keer wat gegeten, de hamburger was echt smerig, De zalm met aardappels waren wel goed maar werden geserveerd in een plastic zak op je bord, ik vond het geen gezicht. De sangria die we erbij bestelde was zo mierezoet dat het echt niet te drinken was terwijl me vriendin zelfs van zoet houdt. De rekening van bijna 90 euro was het echt niet waard.

2,1
  6. r&r's profielfoto
    r&r heeft een recensie geschreven voor Bagels & Beans

Topkwaliteit koffie en snacks. Leuke sfeer. Was druk en vol toen we er waren. Enig minpuntje is dat de beloofde WIFI niet werkte.