• Lid sinds 13 februari 2013

Het Stadscafe

Apeldoorn

Gasterij Zondag

Garderen

R.A. heeft nog geen foto toegevoegd

1. R.A.'s profielfoto
    R.A. vindt Het Stadscafe niet leuk

R.A.

2. R.A.'s profielfoto
    R.A. heeft een recensie geschreven voor Het Stadscafe

R.A.

Cappuccino was prima. De club sandwich pulled chicken was ronduit slecht. Twee sneetjes bruin brood met stukjes kip, gesmolten kaas, en vage mayonaise waarvan ik later begreep dat dat iets met jalapeno was. Dat is geen club sandwich. Achteneenhalve euro vind ik dan ook zwaar overprijsd. Erg slecht. Gastheer was prima. Bedienend personeel reageerde echter niet op vragen. Jammer. Vanwege tijd geen gesprek hierover gehad, dus dan maar zo. Mij zie je er niet meer.

3. R.A.'s profielfoto
    R.A. heeft een recensie geschreven voor Gasterij Zondag

Vaker bij Gasterij Zondag geweest. Niet omdat we het leuk vonden,maar omdat er mensen in onze sociale omgeving zijn die denken dat een goed kopje koffie ook representatief is voor de menukaart.
    De keren dat we hier zijn geweest laten zich op z`n best omschrijven als 'vreselijk'. De entourage is best leuk, mooi pand. Het eten echter is niet om over naar huis te schrijven. De kok die er werkt heeft waarschijnlijk als enige taak om de groothandelsmaaltijden in de magnetron op te warmen. Niets lijkt zelf gemaakt, en als het zelf gemaakt is is het echt beneden peil. Thuis eet je beter, en is ook de veiligste keuze. Het gedrag van de gastvrouw is geheel in overeenstemming met het eten; niet fijn. Een neerbuigende houding naar de klandizie, arrogant, en in de overtuiging dat deze vreetschuur een 3-sterrenrestaurant is. Alles duurt lang, alles is moeilijk, en men is duidelijk niet gewend aan een dienstbare houding naar de klant. Nooit meer!

1,1