• Lid sinds 24 april 2013

Nieuwe lijst

Beoordelingen

1. 8,1
Nieuwe recensie

querty heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. querty's profielfoto
    querty vindt de recensie door Flory voor Brasserie Hugo's niet leuk

Voor het eerst in Westervoort hier gegeten... en ook voor het laatst. Begonnen met stockbrood en kruidenboter...alleen het was geen boter... het was opgeklopte margerine met een ‘kruiden’ poeder erdoor heen, erg smerig! De zalm was niet goed gebakken en de hollandaise sauce was heel dun en vol luch bubbels.. ook uit een pakje en blijkbaar opgewarmd in de magnatron. De bediening viel tegen, ze wisten niet veel over het eten of drinken.. maar ja.. de kok ook blijkbaar niet.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  2. querty's profielfoto
    querty vindt de recensie door A voor Brasserie Hugo's niet leuk

Gegeten bij Hugo's in Westervoort. Zelden zo slecht gegeten. Ik bestelde vegetarische lasagne. Niet lekker. Gemeld bij de bediening. Die loste dat wel goed op. Toen een schnitzel besteld. Die was veel te lang gebakken. Daarna koffie verkeerd die veel te sterk was. De dag er op een e-mail gestuurd naar het restaurant. Geen reactie. Ik kan dit restaurant niet aanbevelen.

2,1
  3. querty's profielfoto
    querty heeft een recensie geschreven voor N.C.C. Steakhouse Nashville

Goh het lijkt alsof je alleen slechte reacties krijgt,dit is voor mij de eerste keer dat ik reageer. Kom hier al behoorlijk wat jaren heb altijd genoten van het eten onder de 3 verschillende eigenaren. Komt waarschijnlijk door de zelfde kok, vindt het alleen jammer dat dat ene meisje nu weg is want als wij binnen kwamen wist ze precies wat we drinken. Het is wel wat oubollig, so what het gaat om het eten en de service. Kom er graag terug.

4. plientje

Bij Steakhouse Nashville krijg je de lekkerste steaks van heel Arnhem! Erg mals en gebakken op een houtskool barbecue. Wij hebben er vandaag weer heerlijk gegeten. Wij komen hier vaker en hebben nog nooit meegemaakt dat het niet goed was. De inrichting is inderdaad gedateerd maar wel gezellig en als het eten goed is, wat maakt dat dan uit? Ook op de bediening valt niets aan te merken.