• Lid sinds 14 september 2014

San Tiago

Tiel

PvanHanen heeft nog geen foto toegevoegd

1. PvanHanen's profielfoto
    PvanHanen heeft een recensie geschreven voor San Tiago
    Zuid-Amerikaans Tiel

Nooit meer naar Restaurant San Tiago in Tiel! Met een groep was ik wezen eten bij San Tiago in Tiel. We hadden gereserveerd, maar bij aankomst was er geen tafel voor ons gereserveerd en moesten we maar wachten tot er een tafel vrij kwam. Vervolgens hadden we eten besteld en het duurde lang voordat we ons eten kregen, na enkele malen klagen werd ons gezegd 'nog 5 minuten' en na een half uur was het er nog niet. Wil het ook nog zo zijn dat ze ook nog mijn bestelling volledig vergeten waren, dus dat duurde nog eens 20 minuten. De groep voelde zich wel bezwaard, omdat ik nog niks had.

Toen ik ein-de-lijk mijn eten kreeg bleek het ook nog eens incompleet te zijn, want de groenten miste. Nadat iedereen had gegeten werden er nog gratis spareribs aangeboden, maar dit sloegen wij af, aangezien wij vol zaten. Nog geen 2 minuten later kwamen ze weer aan de tafel met hetzelfde aanbod. Wij hebben gevraagd om een compensatie, maar de eigenaar weigerde dit. We zijn een discussie aangegaan, waarin wij duidelijk maakten dat dit zeer onacceptabel is en dat dit niet de manier is waarop je om gaat met gasten. De eigenaar zei daarop dat het hem niet uitmaakte of wij wel of niet terug kwamen, want zijn tent zat toch elke avond vol. We moesten alles betalen zonder enige compensatie en wegwezen. Vervolgens wenste hij niet meer in discussie te gaan, omdat hij anders boos zou worden. Hierop antwoordde ik 'Jij boos?! Wij zijn boos op de manier hoe je met ons om gaat!'. En toen liep hij weg. Wij komen hier echt, maar dan ook echt nooit meer ... ik ben nog nooit in mijn leven zo slecht behandeld als gast in een restaurant.

2,8