Magazzino

Purmerend

Purmerend87 heeft nog geen foto toegevoegd

1. Purmerend87's profielfoto
    Purmerend87 heeft een recensie geschreven voor Effe Anders

Het beste restaurant in Purmerend. Zeer mooi en sfeervol ingericht. Zeer nette toiletten. De bediening is goed en het eten is prima. Echter bij enkele tafels zit je nogal dicht op de buren waardoor je andermans gesprekken luid en duidelijk kan horen.

2. Purmerend87's profielfoto
    Purmerend87 heeft een recensie geschreven voor Gachita
    Zuid-Amerikaans Purmerend

Gachita is een goed restaurant. De menukaart is uitgebreid met vrij speciale gerechten en de keus om je eigen formaat biefstuk/ossenhaas te kiezen is een leuke optie. Het eten smaakt goed maar mag voor deze prijs/kwaliteit inclusief garnituur zijn. Dit dien je bij Gachita los bij te bestellen. De bediening is redelijk en de sfeer is oké. Al met al een goed restaurant, meer kan ik er niet van maken.

3. Purmerend87's profielfoto
    Purmerend87 heeft een recensie geschreven voor La Casa

Op La Casa valt weinig aan te merken. Ik durf als criticaster te zeggen dat qua eten dit de beste Italiaan in de omgeving is. Alles is vers en zéér betaalbaar. Eén minpunt wat vooral de laatste jaren het geval is zijn de lange wachttijden. Je moet niet raar opkijken wanneer het druk is dat er een uur wachten tussen de gangen zit. Dit is ietwat aan de lange kant.

4. Purmerend87's profielfoto
    Purmerend87 heeft een recensie geschreven voor Het Wapen van Munster

Al jaren één van mijn favoriete restaurants in een gezellig dorp tussen Purmerend en Alkmaar. De sfeer is zeer open en informeel. De bediening komt gepassioneerd over en de wijnen zijn uitstekend. In principe zijn alle restaurants in de Rijp van hoog niveau, maar toch kunnen zij niet tippen aan de kwaliteit van het eten in het Wapen van Munster. Mijn favoriet blijft de tournedos: uitmuntend! Vooral in de zomer kun je heerlijk buiten zitten. Met uw geliefde raad ik het Grand Dessert aan: een waar snoep spektakel. Het is prijzig maar de prijs/kwaliteit is prima.

5. Purmerend87's profielfoto
    Purmerend87 heeft een recensie geschreven voor Magazzino

Samen met mijn oud-collega's wezen eten. We hebben een gezellige avond gehad maar er valt nog veel aan Magazzino te verbeteren. Zoals al vaker vermeld: de menukaart is nogal goedkoop en het eten is niet geweldig. De bediening is oké maar komt niet professioneel geschoold over. De locatie daarentegen is onwijs gaaf met het uitzicht over 't IJ.

5,1