• Lid sinds 27 januari 2010

Roosendaal

proever11111 heeft nog geen foto toegevoegd

1. proever11111's profielfoto
    proever11111 heeft een recensie geschreven voor Pannekoekencarrousel

Wij komen hier regelmatig en het is echt het favoriete uitstapje van onze kinderen. De eigenaar en het personeel zijn erg vriendelijk en betrokken.

Met name de prijs/kwaliteit verhouding spreekt ons aan. Je kunt voor een klein bedrag heerlijk eten en de kinderen vinden het geweldig (vooral het grabbelen).

Daarnaast is er ook voldoende keuze voor mensen die niet van pannenkoeken houden. Hoewel een pannenkoekenrestaurant vaak bekend staat als een restaurant voor kinderen, zou ik zeker ook zonder de kinderen nog vaak terug gaan!

2. proever11111's profielfoto
    proever11111 heeft een recensie geschreven voor De Pannekoekenbakker
    Pannenkoekenhuis Heerle

Helaas is het erg tegengevallen. Met name de prijs/kwaliteit verhouding viel ons erg tegen. De pannenkoeken zijn duur en zijn niet altijd voldoende voor een volwassene. De smaak viel ook wat tegen. Wel veel keus. Daarnaast vonden wij het kado-systeem waardoor de pannenkoeken duurder werden niet prettig. Het is niet verplicht, maar wanneer je kinderen die kado's bij andere kinderen zien brengt het je wel in een lastige situatie. Wel is het een mooie locatie.

3,4