• Lid sinds 18 juni 2018

3. Gevolgde restaurants

Beoordelingen

1. Papa's Beach House

Hoofddorp

Priscilla Havenaar heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Priscilla Havenaar's profielfoto
    Priscilla Havenaar vindt Papa's Beach House niet leuk

Te weinig wijn en te weinig Tia Maria en het concept met een gedwongen voorgerecht was niet duidelijk op de website. Niemand kan mij dwingen een voorgerecht te nemen. Ze moeten het hebben van de locatie en de inrichting. Kom er nooit meer eten.. Kan wel betere restaurants bedenken.. Zelfs de manager moet weer eens terug voor een cursus klantvriendelijkheid. Totaal niets van gesnapt... Jammer

Het aller vreemdste push concept dat ik ooit ben tegengekomen: je MOET een voorgerecht nemen omdat het onderdeel van het concept is. Wij gaven aan het niet besteld te hebben. Oo nou komt wel goed zei de bediening. We gaven het tot 3x toe aan het niet besteld te hebben. Het werd wel afgerekend.
    In de eerste plaats een zeer onduidelijk aangegeven principe. Maar bovenalles zeer ongastvrij om het zo te pushen. De kwaliteit van de kipburger was ronduit slecht. 30 euro inclusief 2 drankjes. En rond de 29 euro voor zalm gerecht met 1 drankje. Mij zie jer nooit meer terug. Mooie locatie of niet, dit is arrogantie.

Y wiggemans

Gedwongen voorgerecht. Vlees was koud terug gegeven opnieuw opgewarmd.
    Glas wijn was maar een bodempje. Drie kwartier moeten wachten op eten.
    Concept deugd niet. Was niet duidelijk dat alles apart besteld moest worden.
    Per zakje friet E 4,50 betaald reken maar uit voor drie personen! Salade ook apart.
    Smaakte nergens maar klein bakje. Tagiatelle koud smakeloos saus volgens mij uit een pakje.
    Wel E 24, =! Nagerechten kaart vies en plakkerig. En weinig keus dus maar niet gedaan.
    Uit beleefdheid eerst klacht mail naar Beach House gestuurd maar geen reactie.
    Ga hier nooit meer eten en zal het niemand aanbevelen.
    Lokatie is prachtig maar verder alles slecht.