• Lid sinds 2 juli 2010

De Gulle Gans

Assen

De Winsinghhof

Roden

pris heeft nog geen foto toegevoegd

1. pris's profielfoto
    pris heeft een recensie geschreven voor De Gulle Gans
    Internationaal Assen

pris

Heb hier lekker gegeten. De victoriabaars was eenvoudig maar goed klaargemaakt op een bedje van tagliatelle en ook de pasta was goed ( gelukkig niet te gaar!). De witte wijn was lekker en goed qua temperatuur. Bediening van de meisjes was vriendelijk ondanks de drukte. Helaas kan ik dat niet van de eigenaresse zeggen, misschien is hier een cursus gastvrouw op zijn plaats!

De rekening maar even zelf teruggebracht want niemand nam de moeite, maar dit kan aan de drukte gelegen hebben. Jammer van de inrichting van de zaak, doet armoedig aan.

6,3
  2. pris's profielfoto
    pris heeft een recensie geschreven voor De Winsinghhof

pris

Bar slecht! Ronduit schandalig, hebben gisteren ons willen laten verwennen maar wat een teleurstelling! Het ( zalige brood) werd geserveerd met kruidenboter die duidelijk niet huisbereid was, gepureerde zontomaatjes als tapenade en een ander duister sausje uit een potje ( was hier aioli bedoeld?). Verder de schotel voor 2 personen besteld met een volkomen doorgeslagen stukje varkenshaas, 2 stukjes verpieterde speklap, spareribs die duidelijk te lang in de steamer waren verbleven om het maar niet te hebben over de 2 mini biefstukjes, ook veel te gaar. Welke inspiratie van de chef(?) tot de combinatie van de salade heeft geleid is mij een raadsel. Een beetje slecht gesneden ijsbergsla met een druif, aardbei gekookt ei? En radijs. De gebakken (?) aardappelen, waren dus een klomp ( ja echt, zat als 1 klomp aan elkaar vast) gefrituurde ranzigheid! Na dit geretouneerd te hebben naar de keuken, werd mij ook nog gevraagd waarom.
    Verwachtte echt geen haute cuisine maar dit was voor de nobele prijs van 55, 60 om je rot te schamen!
    De bediening was erg vriendelijk maar ook hier waarom moet je er om vragen of alsjeblieft de tafel waar je aan eet (en die duidelijk vies was) mag worden afgenomen? Mij zie je hier dus echt nooit meer terug.

En o ja leuk idee om de rekening te presenteren in een aardewerken pot, maar maak ze de volgende keer ff schoon voordat je er pepermuntjes in gooit!

1,7