• Lid sinds 29 april 2013

Troje

Vaals

Shoko

Simpelveld

powerhorn heeft nog geen foto toegevoegd

1. powerhorn's profielfoto
    powerhorn heeft een recensie geschreven voor Cafetaria De Markt

Afgehaald bij friture de markt,
    Spoetnik besteld, deze was zwaar onder de maat. Bijna geen uien en curry. Het vlees was ook niet van een gehaktbal maar van een gehaktstaaf.
    Frietjes veel kleine stukjes.
    Tip aan de eigenaar. Neem eens je eigen eten mee naar huis, en proef hoe het thuis smaakt.

2. powerhorn's profielfoto
    powerhorn heeft een recensie geschreven voor Troje

De rumpsteaks zijn niet altijd even groot, pepersaus was niet warm, sla was ook niet wat we gewend zijn. Frietjes een half bakje. Volgende keer beter hopelijk.

3. powerhorn's profielfoto
    powerhorn heeft een recensie geschreven voor Shoko

Met collega's lekker gegeten, helaas veel lawaai achter de bar van personeel en apparatuur, echt een minpunt als je rustig eten wil.

4. powerhorn's profielfoto
    powerhorn heeft een recensie geschreven voor Shoko

Met een groot gezelschap 14 personen, gegeten bij Shoko, restaurant zat helemaal vol, prima zo.

Alleen de keuken kan dit niet aan, bij het uitserveren van de hoofdgerechten zat tussen het eerste en het laatste 15
    minuten, sommigen van ons kregen pas frietjes toen ze het hoofdgerecht op hadden, je kunt het moeilijk koud laten worden. Andere tafels kregen het eten eerder en ook frietjes.

We misten toch wel iets van sla als bijgerecht, stukje peer kwart witlof en aardapelgratin is niet echt veel. De ober heeft het hierna nog opgelost door een een gratis dessert of koffie.

Door de jaren heen vinden we het toch minder aan het worden, misschien staan er veel te veel gerechten op de kaart voor een constante kwaliteit.

5,3