• Lid sinds 2 februari 2015

De Grote Keizer

Leeuwarden

Postvos heeft nog geen foto toegevoegd

1. Postvos's profielfoto
    Postvos heeft een recensie geschreven voor De Grote Keizer

Bij binnenkomst niet begroet, moest zelf maar even naar de Bar achterin lopen, gevraagd of ik kon bowlen, was a-la-minute niet mogelijk, maar wel na 10 minuten. Na enkele minuten gewacht te hebben werd ons aangedrongen dat een consumptie echt wel verplicht was. Uit verveling maar een euro in de biljart-tafel gegooid, althans, het leek een biljarttafel. Groen tafelkleed met paar gedeukte eieren erop. Na een tijdje gevraagd of het bowlen nog kon, ja, was wel mogelijk, eenmaal aangekomen bij de baan bleken het pins te zijn die aan touwtjes vastzaten, gezien ik vaker bowl, gemeld dat ik dit niet wist en liever niet ging bowlen. Dit vonden ze allemaal maar vreemd.. Ik had mijn eigen ballen meegenomen en aangegeven dat de machines die er achter stonden niet up-to-date waren en dat ik er mijn eigen bowlingballen niet in wou stoppen. Dit vonden ze nog raarder. Na gevraagd te hebben wat voor een olie patroon er op de baan lag, werd er raar naar me gekeken, en ik kreeg de vraag terug: wat bedoelt u precies met olie op de baan? Consumpties zijn 2,40€ voor een glaasje merkloos dood bier, dat ik nota-bene zelf mag komen vragen aan de bar. Dit moet men overgens afrekenen met een kinderachtig muntensysteem, waardoor mijn bier nog meer stierf dan ie al deed. 4 minuten later in de auto terug naar huis.

Duur, kinderachtig, lage kwaliteit voorzieningen, onvriendelijk, ongeïnteresseerd. Zeer hoge commerciële druk.

2,7