• Lid sinds 21 augustus 2014

Malkenschoten

Apeldoorn

Pieters heeft nog geen foto toegevoegd

1. Pieters's profielfoto
    Pieters heeft een recensie geschreven voor Malkenschoten

Na een bezoek in Beekbergen aan mijn zus gebracht te hebben, dachten wij in Apeldoorn een hapje te gaan eten. Bij het eerste het beste restaurant zijn we gestopt, Restaurant Malkenschoten leek ons wel iets. Bij binnenkomst werden we netjes naar een twee persoons tafeltje begeleid, het bestek lag al klaar.

Of we iets wilden drinken was de vraag, ja lekker, alles liep op rolletjes, totdat het hoofdgerecht werd geserveerd. Ik pakte mijn vork en mes uit het kartonnetje waar het in lag, er kroop een oorwurm uit. "Gatver" dacht ik en pakte het kartonnetje, een tweede oorwurm kwam ook tevoorschijn, ik schudde de oorwurmen van het kartonnetje op de grond, de eetlust was me op dat moment vergaan. Heb een andere bestekset van een andere tafel gepakt, ik had honger en ben toch iets gaan eten.

Op gegeven moment komt er een dame bij de tafel om te informeren of alles naar wens was en heb het verhaal verteld en voordat we waren uitgegeten ruimde ze de tafel af en boden ze ons een gratis kop koffie aan voor het ongemak. "Nee" was mijn antwoord en ik wilde afrekenen. Voor het eten moesten we wel de volle pond betalen, het voelde voor mij niet goed om daar te eten, ik zal het ook niet weer doen.