• Lid sinds 8 maart 2012

Turquoise

Alkmaar

Pieter heeft nog geen foto toegevoegd

1. Pieter's profielfoto
    Pieter heeft een recensie geschreven voor Turquoise

Ik heb hier inmiddels twee keer 's avonds iets gegeten en een keer eten besteld.

Eten & Drinken
    Het eten is van goede kwaliteit, en vers. Het is mij al te vaak gebeurd dat de 'salade' alleen maar een paar blaadjes kleffe sla is, hier is dat zeker niet het geval. Een goed gevulde pizza met heerlijke salade (dus ook tomaat, ui, pepertjes, saus etc.). Het eten was goed warm, en je krijgt er voldoende saus bij. Wat mij overigens opviel was dat dit het eerste Turkse restaurant ooit was waar de flesjes saus op tafel schoon waren en niet vet.

De service is echt top, wat een vriendelijke mensen! Echt lui met hart voor de zaak, een grote glimlach en uiterst beleefd! Ik was oprecht prettig verrast door de service in dit kleine restaurantje.

Sfeer
    De sfeer in het restaurant is meer dan je zou verwachten van het soort restaurant. Vaak is een restaurant met deze kaart al snel een 'vreettent'. Ik kwam hier (om 2:00 's nachts) met mijn vriendin een broodje halen, en we werden vriendelijk verzocht te gaan zitten. Ik kreeg mijn Turkse pizza (voor een bodemprijs overigens) keurig gegarneerd op een bord, met bestek. Ik geloofde mijn ogen niet!

Prijs/kwaliteit
    Het eten is heerlijk, goede zelfgemaakte sauzen en vers vlees. De prijzen horen tot de laagste van Alkmaar, ten tijde van schrijven heb ik het dan over twee euro voor een Turkse pizza, waar hij elders al snel 2,5 of 3 kost.

Conclusie
    Ik ben prettig verrast door de fantastische mensen die hier werken. Ik zal hier nog vaak eten halen of bestellen, wat een toptent!