• Lid sinds 30 augustus 2019

Amstenrade
  2. -

Santorini

Doenrade

Pieter Witlox heeft nog geen foto toegevoegd

1. Pieter Witlox's profielfoto
    Pieter Witlox vindt de recensie door Pieter Witlox voor Friture Peters leuk

Na lange jaren weer eens op dinsdag 06-02-'24 gaan eten bij friture Peters in Amstenrade, helaas, de frieten waren keihard, en de frikandel speciaal al na enkele seconden koud, deze zat ook nog eens boordevol met mayo, de kaassoufle was droog en melig.
    Toen wij er iets van zeiden, werd er heel lakoniek op ge-antwoord; zo doen wij het altijd hier!!
    Wij hebben toen een chatbericht gestuurd en kregen als antwoord: Vervelend dat het niet naar wens was. Fijn dat u het even doorgeeft. Ik zal de collega’s hier op aan spreken.
    Bedankt, tot nooit meer.

2. Pieter Witlox's profielfoto
    Pieter Witlox heeft een recensie geschreven voor Friture Peters

Bedankt, tot nooit meer.

3. Pieter Witlox's profielfoto
    Pieter Witlox vindt de recensie door Pieter Witlox voor Santorini leuk

Mijn naam is Pieter Witlox, geboren en getogen in Doenrade, toen dit restaurant hier begon was het in orde, maar toen het werd overgenomen ging het in het begin ook goed, maar verschilde heel vaak, in temperatuur van het eten, kwaliteit, ontbrekende dingen, slechte bediening en ga zo maar door, daarom begrijp ik niet dat er nog steeds mensen komen eten, als ik allemaal die negatieve recensies zie, ER ZIJN TOCH GENOEG GOEDE GRIEKSE RESTAURANTS, je hoeft die troep toch niet, toch???

4. Pieter Witlox's profielfoto
    Pieter Witlox heeft een recensie geschreven voor Santorini

5. Pieter Witlox's profielfoto
    Pieter Witlox vindt de recensie door Van Nooij voor Santorini leuk

Van Nooij

Wij gaan al jaren naar Restaurant Santorini en helaas merken wij al een tijdje dat het achteruit gaat. Maar zaterdag 15 juni 2019 sloeg alles...
    Op de tweepersoons schotel lag ossenhaas waaraan je al op de schaal kon zien dat het één en al pees was. Dit onder aandacht gebracht bij de serveerster maar niets mee gedaan...
    Zelf bestelde ik “Het geheim van de kok” maar kreeg iets heel anders. Ook dit even onder aandacht gebracht, werd het foutieve vlees van mijn bord gehaald met de mededeling “de rest volgt”... 30 minuten later...zonder excuses...
    Bij bestelling van een biertje werd dit geserveerd met ijsklontjes.
    Al met al dus ronduit slecht. Wij gaan een ander restaurant zoeken, hier gaan wij zeker niet meer terug. Jammer...

2,4
  6. Pieter Witlox's profielfoto
    Pieter Witlox vindt de recensie door Irma voor Santorini leuk

Ons verheugd te hebben op een leuke avond,
    Was de ontvangst beneden alle peil, hadden gereserveerd,
    niet naar de tafel gebracht.
    Voorgerecht totaal niet herkenbaar naar smaak, zeer slecht.
    Hoofdgerecht zalm en tonijn droog gebakken, hard taai smakeloos.
    Salade dreef in water, ipv dressing. Zachte sla dus, papperig.
    Prosecco geserveerd in een metalen mok, mochten zelf proberen dit in een glas te schenken.
    Meer dan de helft niet opgegeten.
    Op de vraag heeft het gesmaakt, was het antwoord simpel.
    Helemaal niet!
    Antwoord ober volgende keer beter.
    Bij afrekenen was de eigenaar van Santorini ineens verdwenen.
    Hadden graag even met de eigenaar gesproken.

Aanbeveling.
    MENSEN GA ER NIET HEEN, VERSCHRIKKELIJK SLECHT.

7. Pieter Witlox's profielfoto
    Pieter Witlox vindt de recensie door Cilly Mazier voor Santorini leuk

Cilly Mazier

Meer dan een uur op hoofdgerecht moeten wachten, hadden schotel geheim van de kok gekozen, zo slecht wat betreft kwaliteit, zalm was droog en koud, stuk gehakt, klein stokje dat was het, toen de baas kwam afruimen gezegd, dat de schotel wel erg tegenviel zei hij tja, het was druk en liep vervolgens weg! Het enige goede wat er was waren twee meisjes in de bediening, zeer vriendelijk en erg leuk, de baas en zijn zonen zijn dramatisch! Het bestelde drinken liet ook steeds op zich wachten, tot twee x toe 20 minuten erop gewacht, laatste drankje kwam toen we klaar waren met eten!

8. Pieter Witlox's profielfoto
    Pieter Witlox vindt de recensie door Michel Rohles voor Santorini leuk

Laat ik over het eten eerlijk zijn, het is heerlijk. Helaas is de service eromheen echt belabberd slecht. Wij haalden vaak af en ALTIJD is er wel iets. Iets vergeten, verkeerde bestelling, Keihard brood. Zelfs na telefonisch benadrukken om hier deze keer echt op te letten; krijgen we geen brood, ongelofelijk. Je kunt beter in Wehr naar de Griek gaan. Ook lekker en super service. En we kwamen hier al 30 jaar! Sinds de tent overgenomen is door die Andreas gaat het alleen maar omlaag. Heeel jammer. Dit was dus echt de laatste keer.

6,3
  9. Pieter Witlox's profielfoto
    Pieter Witlox vindt de recensie door Madelon wetzelaer voor Santorini leuk

Madelon wetzelaer

Vandaag met 6 pers. Gereserveerd.
    Drank tot 2× toe zeer lang op moeten wachten. Hoofdgerechten meer als 2 uur op gewacht, andere gasten die na ons kwamen hadden het eerder, gezegd tegen eigenaar en kreeg alleen een nochalant sntwoord van duurt nog 10 min.
    Komt t eindelijk na bijna een half uur is gewoon bepaald vlees nog rauw. Weer reageren ze nauwelijks.
    Bij afrekenen vragen ze ook nog alles naar wens geweest, wat denk jezelf. Maar ook hier weer geen reactie, wanneer mijn dochter zegt gaat allemaal hier in daar uit boeit ze niet, zegt ie wilt u misschien een fles wijn. Serieus, nu ook niet.
    Nooit nooit meer. Niet meer de santorini die we gewend waren.

3,7