• Lid sinds 18 juli 2019

Rhenen
  2. Villa GrebbeOord

Rhenen
Nieuwe recensie

Pieter Jansen heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Villa Grebbeoord is snel ons nieuwe stekje aan het worden in Rhenen. Lekker borrelen, een lichte lunch en een diner staat nog op de planning. Aardig personeel en prachtige bosrijke omgeving op de historische Grebbeberg.

2. Pieter Jansen's profielfoto
    Pieter Jansen heeft een recensie geschreven voor Villa GrebbeOord

3. Pieter Jansen's profielfoto
    Pieter Jansen vindt de recensie door Ite Smit voor Villa GrebbeOord leuk

Ite Smit

Vandaag heerlijk met gezin geluncht bij Villa Grebbeoord in Rhenen. Steaksandwiches en broodjes gerookte zalm. Prachtige locatie. Het restaurant is net open en zat al bomvol. Gezellige sfeer, mooie inrichting.

4. Pieter Jansen's profielfoto
    Pieter Jansen vindt de recensie door Veldhuizen voor Villa GrebbeOord niet leuk

Veldhuizen

Alles duurt eindeloos bestelling verkeerd genoteerd geen bestek bij het voorgerecht
    Eten niet geweldig kortom voorlopig gaan wij er zeker niet meer heen

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  5. Pieter Jansen's profielfoto
    Pieter Jansen vindt de recensie door Daan voor Villa GrebbeOord leuk

Na een geweldige wandeling in Rhenen, zijn we neergestreken in dit prachtig establishement. De bedienning was van uitzonderlijk niveau (geen uitzendkrachten) en het eten was bijzonder lekker en verzorgd. Het was er bomvol maar toch liep alles op rolletjes. Wij komen beslist terug.

6. Reinier van Lanbalgen

Vandaag heerlijk gelunched, de Ceasarsalade en het broodje gerookte zalm waren uitmuntend. Het interieur is sfeervol en het terras heeft een uniek uitzicht, er is wat ons betreft geen mooiere locatie te vinden in Wageningen. Ze gaan ons zeker vaker terugzien en een aanrader voor iedereen.

7. Pieter Jansen's profielfoto
    Pieter Jansen vindt Villa GrebbeOord leuk