• Lid sinds 1 december 2010

Dalfsen

Piet & Resia heeft nog geen foto toegevoegd

1. Piet & Resia 's profielfoto
    Piet & Resia heeft een recensie geschreven voor Eetcafé De Toog

11-11 In de auto gebeld of er nog een plekje vrij was, ze zaten vol maar omdat wij toch al onderweg waren konden we nog wel ff tussendoor, TOP geregeld! Eten was wederom heerlijk, stoofpotje wildvlees zacht en vol van smaak, ribeye van vrouwlief mooi zacht en rood. Ambiance sowieso gezellig, bediening is een voorbeeld voor andere eetcafés of brasserieën!

2. Piet & Resia 's profielfoto
    Piet & Resia heeft een recensie geschreven voor De Gouverneur

Heerlijk op het terras een Gouverneur tripel genuttigd, daarna binnen eten, saté voortreffelijk, mixgrill van de vrouw ook prima! Gezellige tent met goede bediening!

3. Piet & Resia 's profielfoto
    Piet & Resia heeft een recensie geschreven voor Het Roode Hert

Nachtje geweest in dit mooie hotel met apart restaurant, zeer vriendelijke vlotte bediening, eten heerlijk, en netjes opgemaakt. Ik zelf had de Spareribs (aanrader!) met de sausjes apart erbij, super zacht en nadat ik bijna de laatste hap nam kwam de bediening vragen of ik nog wat meer wilde, nou; dit was al echt genoeg!! Sfeervolle zaal, lekker eten/drinken, betaalbaar en een top bediening, wat wil een mens nog meer?

4. Piet & Resia 's profielfoto
    Piet & Resia heeft een recensie geschreven voor Kriti

Specialiteit van het huis gegeten, van begin tot einde was het voortreffelijk! heerlijk voorgerecht en super zacht vlees met lekkere bijgerechten! Koffie met likeurtje toe!! Bediening erg gezellig en gastvrij, kortom... we komen terug!!

5. Piet & Resia 's profielfoto
    Piet & Resia heeft een recensie geschreven voor Bodrum

Nou, gisteren voor de eerste maal eten besteld...Mijn god zeg, zelfs ik kon het niet op! Groot broodje shoarma en durum waren echt groot. Belangrijkste: heerlijk, saus genoeg, brood lekker, groente genoeg: top. Ook de kapsalon was perfect, tot de volgende keer Bodrum, hou dit vast en je wordt de bekendste lekkerste Turkse afhaal!

6. Piet & Resia 's profielfoto
    Piet & Resia heeft een recensie geschreven voor Spijkerman

Komen hier expres vaker omdat de sfeer ons past! Eten altijd subliem en heerlijk en voor een ieder wat wils. Spijkerman, tot ziens!

7. Piet & Resia 's profielfoto
    Piet & Resia heeft een recensie geschreven voor Corfu

Dagje Nijmegen met als afsluiting een overheerlijk diner bij Corfu. Al heel wat Griekse eetervaring, maar zo lekker als hier nog niet gehad! Mousaka voortreffelijk (rest ook) en ik kreeg mijn plate niet op.........? Bediening top/snel/ en gezellig! Al met al een mooi restaurant met tijd voor een praatje!