• Lid sinds 3 september 2015

Amerongen
  2. -

't Berghuis

Amerongen

Piet heeft nog geen foto toegevoegd

1. Piet's profielfoto
    Piet heeft een recensie geschreven voor 't Berghuis

Piet

Wat een onbeschoft personeel, om maar niet over de eigenaresse te spreken. Grote mond, er was een rekening niet goed (drankjes van het huis stonden gewoon op de rekening). Hierover te spreken met de eigenaresse krijg je te horen 'Wat denk je zelf, dat je iets van het huis krijgt, voor niets gaat de zon op he'. Sorry hoor, maar mijn maag draaide om. En wat een gore bedoening. Smeer op de tafels (smurrie van 3 dagen geleden zat er bij wijze van spreken nog op). De glazen, bah.. de bruine korsten zitten gewoon op het glas die je geserveerd krijgt met Aldi drinken. Is niet erg, maar hanteer dan de normale prijzen en niet de volle pond. Personeel doet wel hun best. Krijgen vaak een sneer van de eigenaresse, die zelf helemaal niks kan. Zelfs geen pannenkoeken bakken. Leid je personeel eens op, en verklaar jezelf failliet. Beter voor iedereen. Ik gun deze horecaplek voor iemand die z'n bloed zweet en tranen erin gooit. Nooit meer voor mij!!

2. Piet's profielfoto
    Piet heeft gereageerd op een recensie van IJssalon Fanielje

Ruzie met partner gehad gisteren? Je bent de enige die het niks vind ;)

3. Piet's profielfoto
    Piet heeft gereageerd op een recensie van 't Berghuis

Ik dacht dat de eigenaresse niet aanwezig was. Ik ben dus niet de enige..

4. Piet's profielfoto
    Piet heeft gereageerd op een recensie van 't Berghuis

Een andere vrouw dan. Laatst heb ik haar nog gesproken, werd goed afgebekt. Ze zei dat ze ook over de zaken ging. Wie is dit dan?

5. Piet's profielfoto
    Piet vindt de recensie door johan voor 't Berghuis leuk
    Pannenkoekenhuis Amerongen

Wij hebben door de tijd heen niet al te positieve ervaringen opgedaan hier. En toch besloten om weer eens naar binnen te gaan. Ongelooflijk wat een drama. Vies en onverzorgd restaurant en toiletten. Hoe zou dat er in de keuken wel niet uit zien. Personeel doet zijn/haar best. Wordt wel geschoffeerd door eigenaresse, a publiek. Nee, het is voor ons nu klaar, niet meer. Jammer, zo'n mooie locatie.

3,1
  6. Piet's profielfoto
    Piet vindt de recensie door katja voor 't Berghuis leuk
    Pannenkoekenhuis Amerongen

Al vele jaren kom ik bij het Berghuis. Heb zelfs een endurance-rit georganiseerd in 1994 en daar was de stop met veterinairen etc, toendertijd allemaal nog prima. De huidige eigenaresse is, in mijn ogen, niet geschikt om dit te runnen. (Heb zelf restaurant/hotel gerund, dus spreek uit ervaring!) Al vele malen in verschillende jaargetijden geweest. Erg onhygienisch om te beginnen. Daarbij nooit tegelijkertijd het eten voor iedereen op tafel, of je nu met 4 of 8 of willekeurig welk aantal personen bent... Altijd verschillend personeel die niet weten hoe ze het goed moeten doen en ook werkelijk bijzonder onervaren zijn (goedkoop waarschijnlijk en niet errug zelfverzekerd) en ook verbrandde pannekoeken, smakeloze andere gerechten, helaas. Laatste keer geweest in de herfst 2009, en ja, tegen al mijn principes in, met 6 personen vertrokken en alles laten staan, zonder te betalen ook! Leek werkelijk nergens op...

7. Piet's profielfoto
    Piet heeft een recensie geschreven voor 't Berghuis
    Pannenkoekenhuis Amerongen

Hier gegeten. Ook een grote mond gehad van de eigenaar. Heel vervelend. Snap niet dat dit restaurant nog bestaat. Leuke locatie maar voor de rest is vooral de eigenaresse heel heel onvriendelijk. Ze moet een andere baan gaan zoeken.