• Lid sinds 10 juni 2011

De Kip Gallery

Rotterdam

Pierot heeft nog geen foto toegevoegd

1. Pierot's profielfoto
    Pierot heeft een recensie geschreven voor De Kip Gallery

Meegedaan met de groupon actie en er donderdag 10 juni 2011 heengegaan na vooraf gereserveerd te hebben. De werkelijkheid viel anders uit.

Van alle voor/bijgerechten die wij extra wilden bestellen was 2/3 niet in huis en dat voor een donderdagavond 18:50 uur.

Zo ook m.b.t. div. frisdranken, er was slechts te kiezen tussen blauw of rood bronwater en fris wat niemand drinkt m.a.w. dat waar in de regel amper vraag naar is is aanwezig dat waar veel vraag naar is was niet te krijgen. Zelfs iets simpels als een glas melk is niet te bestellen daar.

Excuus van de man die bestellingen opneemt en afrekent de leverancier wilde niet langskomen en een vage opmerking dat het aan zijn baas lag die te laat zou bestellen enz. Duh denk ik dan als je pas om 16:00 uur open gaat zorg dan dat je leverancier voor die tijd kan afleveren of bestel zodanig dat je standaard zaken als frisdrank e.d. op voorraad hebt, een zaak GOED runnen is vooruitzien i.p.v. achterom kijken of betaal je rekeningen op tijd want zo'n vetpot is het niet in de horeca en kan mij niet voorstellen dat toeleveranciers die het evenmin al te druk hebben these days geen orders willen hebben/afleveren.

Toch het nodige, ook al was het niet waar wij echt zin in hadden en daardoor 3e keuze maar je moet wat en wilden niet met een hongergevoel naar huis na een week hard werken, weten te bestellen aan voor/bijgerechten.

Dat er op kruipafstand een super zit waar je zo flessen, blikjes (whatever) kunt halen en met min. 200% winst i.p.v. 300% winst per eenheid kunt verkopen komt niet bij het personeel op dito voor de meer dan simpele voor/bijgerechten die er om 18:50 uur AL NIET MEER WAREN en nooit zijn geweest en je als je persé wilt verkopen je bij elke standaard super voorverpakt kunt kopen, bij DKG kiest men liever voor NEE verkopen aan klanten.

Na 5 min. kwam er een bordje met 2 petieterige deels verbrande broodjes wat groene waterige olijven en een frutsel verschraalde roomboter waar we op 2 stukjes droog brood na niets van gegeten hebben.

Na nog eens 35 min. wachten gevraagd waar ons eten bleef dit met het oog op de parkeermeter waarvan het 1e uur op 10 min. na verstreken was zolang zaten we nl. al te wachten, kwam eraan was het antwoord. Na weer 15 min. was het genoeg geweest en wilden de 2 merkloze flesjes sinas afrekenen en verkassen naar een restaurant die wel eten serveert en hadden evenmin zin weer 3,- parkeergeld te betalen wetende dat DKG ons weer te lang zou laten zitten.

De heer die de bestellingen aan de counter opneemt en afrekent wilde de 2 flesjes fris ad 2,- die inkoop max. 0,31 ect kosten niet afrekenen, was van de zaak poeh poeh. De groupon voucher teruggevraagd en meneer vroeg nog of wij ajb een andere keer wilde terugkomen dat het hem speet dat het zo fout liep bij ons, tja mr. snapt niet dat je om klanten te trekken/behouden het een vereiste is dat wat op de menukaart staat ook te leveren en dat je om een goede 1e indruk te maken nooit een 2e kans krijgt m.a.w. ik durf met 100% zekerheid te stellen dat ik nooit ook maar 1 voet binnen DKG zal zetten.