• Lid sinds 14 juni 2014

Lokaal Zuid

Vreeland

Pieffie heeft nog geen foto toegevoegd

1. Pieffie's profielfoto
    Pieffie heeft een recensie geschreven voor Lokaal Zuid

Vandaag met een stel vrienden (5 man) voor het eerst en laatst hier gegeten. Ik had gereserveerd, dus verwacht je bij binnenkomst met drie tafels bezet, geen gestreste gastheer, die ons de eerste vijf minuten aan ons lot over liet. Toen we uiteindelijk aan een natte afgenomen tafel zaten, duurde het nog een kwartier voordat we van een te amicale jongedame in de bediening wat te drinken kregen, de biertjes werden zonder bierviltjes op de houten tafel neergezet.
    We kregen wederom na een dik kwartier eindelijk van de jonge amicale dame die mij en mijn metgezellen constant met je en jij aansprak het menu, weliswaar drie stuks omdat er te weinig menu kaarten waren! De zaak zat toen voor driekwart vol!
    Na het voorgerecht, waar niets mis mee was, kregen we een biefstukje van de haas (er werd ons ook niet gevraagd hoe wij deze gebakken wilde hebben) 125 gram, veel te klein natuurlijk, toen wij ons beklag hierover deden bij het wederom te amicale meisje in de bediening, stond opeens de kok in een keer met gekruisde armen voor ons en vroeg wat het probleem was. Na het probleem te hebben uitgelegd, kwam het er toch op neer volgens de kok, dat als we toch een groter biefstukje wilde dit natuurlijk meer ging kosten, de man stond voor ons met een verbale en lichaamstaal waar de honden geen brood van lusten, zeker niet klantvriendelijk!!!
    Of we nog iets anders wilden bestellen, nee dank u wel, we hadden na de ontvangst, de natte tafel, en het je en jij tegen ons, de mini biefstuk, en de agressieve benadering na een klacht van de kok genoeg van lokaal zuid gehad, zullen hier nooit meer komen, en ook zeker geen reclame hier voor maken!

2. Pieffie's profielfoto
    Pieffie schreef:

Vandaag met een stel vrienden (5 man) voor het eerst en laatst hier gegeten.
    Ik had gereserveerd, dus verwacht je bij binnenkomst met drie tafels bezet, geen gestreste gastheer, die ons de eerste vijf minuten aan ons lot over liet, toen we uiteindelijk aan een natte afgenomen tefel zaten, duurde het nog een kwartier voordat we van een te amicale jongedame in de bediening wat te drinken kregen, de biertjes werden zonder bierviltjes op de houten tefel neer gezet, waardoor iedereen met zijn armen op de kletsnatte zat !!
    We kregen wederom na een dik kwartier eindelijk van de jonge amicale dame die mij en mijn metgezellen constant met je en jij aansprak het menu, weleenswaar drie stuks omdat er te weinig menu kaarten waren!! de zaak zat toen voor driekwart vol !!
    Na het voorgerecht, waar niets mis mee was, kregen we een biefstukje van de haas (er werd ons ook niet gevraagd hoe wij deze gebakken wilde hebben) 125 gram, veel te klein natuurlijk, toen wij ons beklag hierover deden bij het wederom te amicale meisje in de bediening die ook nog bij het uitserveren tegen diverse tafelgenoten stond aan te rijden, de kok in een keer met gekruisde armen voor ons stond en vroeg wat het probleem was, na het probleem te hebben uitgelegd, kwam het er toch op neer volgens de kok, dat als we toch een groter biefstukje wilde dit natuurlijk meer ging kosten, de man stond voor ons met een verbale en lichaamstaal waar de honden geen brood van lusten, zeker niet klantvriendelijk!!!
    Of we nog iets anders wilden bestellen, nee dank u wel, we hadden na de ontvangst, de natte tafel, en het je en jij tegen ons, de mini biefstuk, en de agressieve benadering na een klacht van de kok genoeg van lokaal zuid gehad, zullen hier nooit meer komen , en ook zeker geen reclame hier voor maken!!!!