• Lid sinds 30 september 2010

Domino's

Katwijk zh

Petra heeft nog geen foto toegevoegd

1. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor Domino's

Wat een ramp! Afgelopen zondag ging ik twee pizza's bij Domino's in Katwijk halen. De keus was zeer beperkt: er was geen gehakt, er was geen shoarma, de saus was op. Goed, toch een keuze gemaakt: een met vier kazen, nou de kaas zijn ze waarschijnlijk nu nog aan het zoeken. Niets van geproefd door de ongelofelijk dikke korst heen. De pizza had het formaat van een mini ontbijtbordje met veel te veel tomatensaus. De andere pizza was met creme fraiche, uien en champignons. Er zaten welgeteld 4 champignons op en, ik hoop niet dat ik overdrijf, 8 stukjes ui. De pizza's waren trouwens ook niet erg warm. Ook hier een ongelofelijk dikke korst en een mini formaatje. Dat is niet alles: je kunt niet pinnen, er loopt veel te veel personeel rond en dat allemaal in de leeftijd van 15 of 16 jaar die echt niet weten wat ze aan het doen zijn. Geen leidinggevende gezien, iemand die ze helpt om het goed te doen. Geen wisselgeld, veel te lange wachttijden. Nou ja, toen ik dus vandaag probeerde een klacht in te dienen, bleek dat ook niet mogelijk. Althans ik heb behoorlijk gezocht, maar geen mogelijkheid gevonden. Vandaar dan maar deze recensie. Misschien doet er iemand nog iets mee, maar eerlijk gezegd verwacht ik het niet.

3,6