• Lid sinds 9 januari 2015

Madrid

Dalfsen

Petra Vermeer heeft nog geen foto toegevoegd

1. Petra Vermeer's profielfoto
    Petra Vermeer heeft een recensie geschreven voor Madrid
    Nederlands Dalfsen

Vandaag ging ik zoals elke donderdag samen met mijn vriendinnen ergens een wandeling maken in de bossen, ik had een hele leuke route uitgestippeld met een cafe waar we een koffie/plas pauze konden houden. Mijn plan was Cafe restaurant Madrid in Dalfsen, verder niet gekeken naar openingstijden o.d. Nou dat was dus een hele stomme fout van mij ! Na een dik uur gewandeld te hebben in de stromende regen kwamen we aan bij cafe Madrid, wij liepen naar de entree en je raad het al er hing een briefje op de deur met de tekst " de gehele maand januari gesloten " nou dat was fijn we moesten nog z'n 5 km terug naar onze auto. Net toen we weer wouden vertrekken de stromende regen in kwam er een jonge dame het cafe uit en vroeg kan ik u ergens mee helpen ? Ja nou wij zijn aan het wandelen en wouden hier een kopje koffie komen drinken maar we zien net pas dat jullie gesloten zijn deze maand. De eigenaresse liet ons binnen en we hebben daar overheerlijke koffie gedronken en hebben naar een half uurtje pauze onze wandeling weer vol goede moed opgepakt.

Echt wat een service ! ( waar zie je dat nog tegenwoordig ? )
    Jullie krijgen van ons een dikke 10+

Wij komen zeker snel terug, maar dan doe ik vooraf even een belletje met de vraag of jullie geopend zijn.

Groetjes de Dames uit Heerde