• Lid sinds 14 december 2009

FLO

Maastricht

Petra en Michel heeft nog geen foto toegevoegd

1. Petra en Michel's profielfoto
    Petra en Michel heeft een recensie geschreven voor FLO

Onze vriendin had gereserveerd. De Franse keuken wilden we wel een keer proberen. Maar we vonden het niets bijzonders.

We hadden vooraf zalm, die ging wel, maar niet apart. Als hoofdgerecht gebraiseerde kalfsborst in morieljesaus. Toen de borden eraan kwamen, leek het of ik bij grootmoe in de keuken zat; een lepel aardappelpuree en daarop de kalfsborst met de saus. Dat was het. Geen versiering, geen supplementen. Dat viel ons enorm tegen. Ook de smaak was niks bijzonders. Meerdere malen gevraagd naar drinken, een paar keer waren ze ons vergeten. Voor dessert hadden mijn vriendin en ik die vanillepudding met suiker die dan geflambeerd wordt. Dit hadden ze al aangestoken en de ober ging gewoon voor mijn gezicht staan met dit dessert, dat in vuur en vlam stond en vroeg ook nog of mijn vriendin het even wilde aannemen. Hij had gewoon kunnen omlopen. Mijn man vond dit erg gevaarlijk, het had zo in mijn schoot kunnen liggen. Dus niet erg professioneel.

We hebben na afloop ook aangegeven wat we ervan vonden en ik moet zeggen dat de ober ook vriendelijk bleef en ons aanhoorde. Het restaurant was ook te groot en druk, niet knus en gezellig. Dit restaurant was voor ons de eerste keer en tevens de laatste keer.

2,4