• Lid sinds 13 november 2011

3. -

De Perenboom

Burgh Haamstede

Petra en Hein heeft nog geen foto toegevoegd

1. Petra en Hein's profielfoto
    Petra en Hein heeft een recensie geschreven voor De Perenboom

Weinig verlichting, zeer kleine kaart, niet gezellig, geen muziek, idd. Voorganger schreef het al, geen puntjes op de i. Jammer, we hebben het nagerecht overgeslagen, en zijn ijsje gaan halen bij een ijssalon. Dit was niet optimaal

2. Petra en Hein's profielfoto
    Petra en Hein heeft een recensie geschreven voor Het Arresthuis | Damianz

Vandaag een zakenlunch gehad, en mijn klacht neergelegd. Werd een uurtje later gebeld. Keurig, maar dan ook keurig ontvangen, en heel erg coulant opgelost. Ik ben blij. Zo hoort het. Een klacht is een kadootje, al wil je uiteraard niet elke dag jarig zijn, maar hier is 100% goed op gereageerd. Als het niet goed is, meld ik het, maar als het goed is doe ik dat ook. Een pluim voor klachten afhandeling.

3. Petra en Hein's profielfoto
    Petra en Hein heeft een recensie geschreven voor Het Arresthuis | Damianz

Toch al een keer of 6 nu bij Damianz gegeten, en was altijd kwalitatief heel goed, maar afgelopen woensdag was het gewoon echt slecht. Mijn jas werd niet aangenomen, de wijn was niet voorradig, het brood werd geserveerd NA het voorgerecht i.p.v. tijdens, we moesten om een kaarsje vragen, de wijn werd niet bijgeschonken, moesten we steeds om vragen, er werd over 'ze'gesproken toen ik vroeg of er brood bij het kaasplankje zat (op tijd!) de medewerker vroeg toen keihard of ze brood erbij kreeg. Ik dus... ik vroeg om geen blauwader kaas, kreeg ik een spoom van blauwaderkaas ijs....het was alles behalve een leuke middag met mijn dochter. En ook nog de ins en outs moeten horen vanwege een sollicitatie gesprek, een tafel verder die bij dit hotel/restaurant werd aangenomen. Jammer voor 140 euro.

4. Petra en Hein's profielfoto
    Petra en Hein heeft een recensie geschreven voor Piero
    Italiaans Roermond

Wij zijn er nu voor de 4e keer in een heel korte tijd geweest, na heel erg lang niet. Alle 4 de keren waren prima! Voorgerechten, bruschetta, slakken en carpaccio waren van een enorme grootte, zalig vers brood. Het is een papa en mama zaak, erg huiskamer gevoel. De pizza's waren jammie, wat we hebben gevraagd hebben we gekregen. Een zeer dunne en welldone bodem, met een topping naar aard van de chef... Wel graag veel knoflook en het mocht spicey! Ze waren perfect!!! Heerlijk wijntje erbij, we hebben weer genoten. Wij zijn heel erg blij met dit restaurant.

5. Petra en Hein's profielfoto
    Petra en Hein heeft een recensie geschreven voor Piero
    Italiaans Roermond

Onverwacht toch nog even snel een hapje eten. Na wat teleurstellende ervaringen bij andere italiaanse gelegenheden in Roermond, gingen we na 10 jaar weer eens bij Piero eten. We werden hartelijk ontvangen, in een sfeervol woonkamer idee. De medewerkersters, 2 enthousiaste meiden, gaven ons een tafel. Commercieel is het er niet, want er waren lege tafeltjes, maar toch werden er 6 potentiele gasten niet ontvangen ( ik had ze gewoon laten zitten, want achteraf had dat makkelijk gekund) gemiste omzetkans...maar dat is mijn zakelijke instinct. De tafels zijn mooi op afstand gedekt, dus niet het gevoel hutje mutje te zitten. Het voelde als thuiskomen. De gasten om ons heen groetten als ze binnenkwamen. Er werd hard gewerkt in de keuken, en de onderlinge sfeer was voelbaar goed. De muziek was nauwelijks hoorbaar, puntje van kritiek. De tafels waren mooi gedekt, de kaart was wat smoezelig, die is aan vernieuwing toe. We kregen een karafje rode wijn, die op een heerlijke temperatuur was, en in hele grote glazen kwam. Wij hebben een pizza besteld, en die wilden we extra pittig. De medewerkster zei: Dat vind de kok leuk om te maken! Dat vonden wij heel betrokken zowel bij de chef als bij ons. De pizza was precies zoals we hem het wenste, en hebben hem met veel plezier opgegeten. Niets op aan te merken! We hebben nog een karafje wijn besteld. Ik vind de open keuken persoonlijk niet mijn ding, omdat je soms dingen ziet, die je niet wilt zien. ik zou de muur bij de kok lager maken, en een halfhoog klapdeurtje tussen keuken en bar maken, dat er nog contact is, maar alle keukengeheimen achter de klapdeuren blijven. Een onverwachts genoegen, zo op de zaterdagavond, en Piero heeft er een klant bij!!!