1. Petra Bonte

2. Wij hebben hier echt heerlijk gegeten en de service was top! Ook voor de kindjes (de slibtong van ons zoontje ging speciaal nog even terug de keuken in en kwam terug zonder graatjes :-)). Gerechten waren heel goed en alles was voldoende. Wij komen graag terug. Kortom een erg gezellige avond.

3. We hebben er onlangs overheerlijk gegeten. De gerechten zijn erg smaakvol en je hebt een ruime keuze. De bediening is zeer vriendelijk en vlot. Je kan de auto voor de deur parkeren. Dit restaurant is zeker een aanrader en we gaan zeker terug!

4. 2 keer wezen lunchen, mooie zaak en erg sfeervol. Bediening erg vlot en attent. Eten was gewoon goed, het enige minpuntje vond ik dat het meisje wat ons bediende werd gecorrigeerd door de eigenaresse of bedrijfsleidster over het feit dat ze een vork en mes gaf aan ons terwijl zij vond dat een vorkje voldoende was (ik was het met de serveerster eens dat een mes inderdaad wel erg handig is met een bossche bol). Maar zeker voor herhaling vatbaar!

5. ONI 9
    Japans Den Haag

Op aanraden van iemand uit den haag zelf hier gaan eten, het was erg moeilijk kiezen uit de kaart omdat je bij veel gerechtjes niet weet wat het is, maar een echt sushi-kenner weet de meeste sushi wel te bestellen zonder dat je voor een verassing komt te staan.. we zaten achterin en was wel erg rumoerig maar dat mocht de pret niet drukken en hebben erg lekker gegeten. De bediening was vriendelijk en vlot. Wij zouden zeker nog eens gaan als we in den haag zijn.

6. Prima cafetaria die al jaren bekend staat om z'n verse frietjes en de lekkere speciaalsaus. Je wordt altijd snel geholpen en ik rijdt er speciaal voor naar middelburg als we frietjes eten.

7. Erg gezellig restaurant met zeer vlotte bediening.
    Ruime keus, en lekker eten. De bisque is de lekkerste die ik ooit ergens heb gegeten, de moeite waard om er een keer te gaan eten en de kids zijn er ook meer dan welkom !!

8. Prijs/kwaliteit verhouding is gewoon goed, lekker gegeten en alles erg vlot op tafel.

9. Altijd erg welkom in dit gezellige restaurant, lekker eten voor de kinderen maar zeker ook voor de ouders! Leuke, gevarieerde menukaart.. Tevens kunnen de kinderen hier heerlijk spelen, zowel binnen als buiten.