• Lid sinds 22 september 2010

Efeze

Zevenaar

peter heeft nog geen foto toegevoegd

1. peter's profielfoto
    peter heeft een recensie geschreven voor Efeze
    Italiaans Zevenaar

We namen het hoog aangeprezen gerecht op de kaart: mixed grill. (51 euro). De ober vroeg bij het opnemen van de bestelling of we een beetje brood vooraf wilden. We sloegen zijn vriendelijke aanbod niet af.

De mixed grill kwam, maar de kwaliteit was ver beneden de uitstraling van het restaurant of het prijskaartje dat eraan hing. Enkel het gehakt, het lamskoteletje en de rijst waren ok. Het andere vlees was of niet gaar, of te gaar of smakeloos. De jus, knoflooksaus en sladressing kwamen overduidelijk uit een potje. De sla was karig, fantasieloos en had niks met de heerlijke Turkse/Italiaanse keuken te maken. De gefrituurde aardappels waren niet vers. Kortom: genoeg gespreksstof toen de ober kwam vragen of het gesmaakt had. Onze bevindingen werden doorgegeven, de bedrijfsleider liet via zijn ober weten het zeer te betreuren en een consumptie werd van de rekening afgetrokken.

De rekening kwam en inderdaad, twee biertjes minder... maar wel 3,75 voor het stukje stokbrood met kruidenboter dat ons zo vriendelijk aangeboden werd.

De ober (geen professional, maar dan zou de manager toch in moeten springen), was overduidelijk klaar met ons als kritische klant. Wij waren klaar met Efese.

2,7