• Lid sinds 14 december 2018

1. 6,4

De Kip

Arnhem
Nieuwe recensie

Peter Velthuizen heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Peter Velthuizen's profielfoto
    Peter Velthuizen vindt de recensie door Peter Velthuizen voor De Kip leuk

Gisteren zijn we op de openingsavond geweest, en we waren ook de 1e klanten.
    Alles wat we gegeten hebben was prima. De service was ook heel goed, 1 klein min puntje, dat je voor alles, dus zowel voor gerecht als hoofd gerecht geen ander couvert kreeg en er geen opscheplepel(tjes) bij lagen.
    Als tip geeft ik ze mee, ga hoe dan ook iets doen met menu's, want alles los verkopen word en is voor de mensen een dure aangelegenheid. Ook voor een borrel €3,90 is toch wel erg duur.
    Verder hele nette en leuke bediening, was natuurlijk voor hun ook allemaal de 1e keer.
    Dussssss ga zo door en pas dingetjes aan en wij wensen je een goede en leuke zaak toe.
    Fijne Kerstdagen en een gezond 2019

2. Peter Velthuizen's profielfoto
    Peter Velthuizen heeft gereageerd op een recensie van De Kip

we zijn na die tijd er nog diverse malen wezen eten. Het is na de 1e keer stukken beter geworden. Nu is het dan ook veel gezelliger, de service is nog verder geoptimaliseerd ( dit is gekomen doordat men ook heeft geluisterd wat men hun heeft verteld, hoe ze dingen anders zouden kunnen doen) De prijs kwaliteit is echt van een 4 naar een 9,5 gegaan. Dat komt doordat men aan alle dingen meedoet, en je dus bijna met alle kortingsbonnen er terecht kan., en hierdoor word de prijs zeer veel eurootjes goedkoper.
    Super gelegenheid, gezellig personeel en zeer goede kwaliteit van het eten.

Peter Velthuizen

3. Peter Velthuizen's profielfoto
    Peter Velthuizen heeft een recensie geschreven voor De Kip

Gisteren zijn we op de openingsavond geweest, en we waren ook de 1e klanten.
    Fijne Kerstdagen en een gezond 2019