• Lid sinds 11 februari 2012

Moordrecht

Peter & Tiny Donk heeft nog geen foto toegevoegd

1. Peter & Tiny Donk's profielfoto
    Peter & Tiny Donk heeft een recensie geschreven voor Ons Dorp

Wij zijn pas komen wonen in Moordrecht en op advies van onze buren hebben wij een tafeltje gereseveerd in "Ons Dorp"

Jammer, een gemiste kans! Wat vanzelfsprekend hoort te zijn in de horeca in het algemeen, te denken aan service, kwaliteit, prijs/product, is hier ver te zoeken.
    Nee, in dit stadium denk ik eerder voor het management, een functie voor een -koek en zoopie- tent op het ijs!!

Wat een drama! Voorgerecht voor mijn vrouw verscheen een 20 minuten later dan wat ik besteld had.
    De wijn verscheen, na twee keer vragen, gelukkig bij ons voorgerecht. Euh, zie ik daar lippenstift op mijn glas?!

Okeoke, give it a chance.....

Maar ook dat gaat niet. Kogelbief voor mij en een baars voor Tiny.
    De biefstuk op veel te hoog vuur bereid, harde korst en rauw van binnen. De baars kwam uit de Nijl zelf gezwommen. Wat een taai apparaat was dat.

Gelet op de "sfeer" die hier zou moeten hangen volgens onze buren, kon ik i.i.g. niets van vinden. personeel druk met "hun" eigen zaakjes. Manager heeft het te druk met zijn gsm.
    Te hoge prijs voor hetgeen dat wordt aangeboden. Jammer..

Bij navraag bleek dat dit de nieuwe beheerder was. Was toch wel benieuwd naar de vorige uitbater...

3,5