Peter Kamans's profielfoto

De Griffel

3. 6,5

De Griffel

Hollum

Peter Kamans heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Peter Kamans's profielfoto
    Peter Kamans heeft een recensie geschreven voor De Griffel
    Nederlands Hollum

Afgelopen maandag hier weer gegeten. Het was al weer een paar jaar geleden dat we bij de Griffel zijn geweest. Het eten was erg goed. De mixed grill was erg mals. Ook de varkenshaas met roomsaus die mijn vrouw had besteld was lekker. Bediening was vlot en aardig. Echt een aanrader! Komen snel weer!

2. Peter Kamans's profielfoto
    Peter Kamans heeft een recensie geschreven voor Herberg De Wildehof

19 juli hier opnieuw gegeten. Inmiddels een jaar geleden dat we hier zijn geweest en ik sta perplex dat de Wildehof zolang, zo goed kan blijven. Mijn complimenten! Jullie weten hoe je een goede pannenkoek kunt maken. Echt waar; ik zie uit naar de volgende keer!

3. Peter Kamans's profielfoto
    Peter Kamans heeft een recensie geschreven voor Hollands Venetië

Afgelopen zondag bij dit restaurant heerlijk gegeten. Leuke kaart met lekker eten. Verse groenten en een mals stukje vlees; wat wil je nog meer? Leuke bediening en mooie omgeving. Echt ons favoriete restaurant in Giethoorn! We komen zeker weer!
    Trouwens: onze koffie was heerlijk (ook op zondag zelfde tijd!) :)

4. Peter Kamans's profielfoto
    Peter Kamans heeft een recensie geschreven voor Armans Eetcafe

Het eten is erg lekker en de bediening is goed. Het ziet er leuk uit en voor ons was het meer dan een eetcafe.
    De prijs is ook goed. We gaan hier beslist weer heen. Er staan nog gerechten op de kaart die ik wil uitproberen.

5. Peter Kamans's profielfoto
    Peter Kamans heeft een recensie geschreven voor De DorpsKamer
    Nederlands Ermelo

Ideale plek om te lunchen. Je kunt je auto kwijt en de lunch is geweldig! Goed restaurant!

6. Peter Kamans's profielfoto
    Peter Kamans heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Het Zomernest

Iets wat we misten in Ermelo is een cafetaria waar je gegrilde kip kunt krijgen. Nu is het zomernest daarmee begonnen en zowaar ook nog heel lekkere kip! Een portie lekkere gekruide 'kippelingen' is zeker aan te bevelen! Lekker frieten erbij! Wij rijden er voor om! Zijn nu twee maal in het Zomernest geweest, en bevelen het cafetaria bij onze vrienden en kennissen van harte aan!

7. Peter Kamans's profielfoto
    Peter Kamans heeft een recensie geschreven voor Het Oosten

Nu zijn we gisteravond voor de tweede keer naar het Chinese restaurant 'Het Oosten' geweest. Deze keer met een bevriend echtpaar waar we verschillende keren mee op reis zijn geweest naar China. Ik wilde hen zo graag laten ervaren dat het mogelijk is in Nederland echt Chinees te eten zoals we dat ook hebben gehad tijdens onze reizen in China. Wederom was het in een woord geweldig! OK, misschien ligt het restaurant niet op een toplocatie in Nijkerk, maar het eten was wel TOP! De bediening was geweldig, snel en vriendelijk. Ik heb de meeste Chinese restaurants in de omgeving van Ermelo al bezocht maar het was niet mijn laatste keer in dit restaurant! Wij waanden ons in een restaurant in China... Ik zal mijn vrienden vragen ook een recensie te schrijven, want ook zij hebben heerlijk gegeten. Familie Chen; hartelijk bedankt! We hebben genoten!
    Tot de volgende keer!

8. Peter Kamans's profielfoto
    Peter Kamans heeft een recensie geschreven voor Hollands Venetië

26 augustus hebben we hier 's avonds gegeten. Ik ben er vaker geweest met een feest o.i.d., maar dit was de eerste keer a la carte. De varkenshaas met roomsaus was geweldig; precies goed! Ook was de schnitzel champignon van mijn tafelgenoot erg mals en lekker.
    Zeer prettige bediening en leuk dat de gastheer en gastvrouw bij de tafeltjes een praatje kwamen maken.
    Als dessert kan ik de Notenkraker aanbevelen. IJs met chocolade en noten; heerlijk!
    We hebben een heerlijke avond gehad!

9. Peter Kamans's profielfoto
    Peter Kamans heeft een recensie geschreven voor De Griffel
    Nederlands Hollum

Spareribs waren te vet. Wel een gezellig restaurant, maar het eten kon beter...

10. Peter Kamans's profielfoto
    Peter Kamans heeft een recensie geschreven voor Cantina Dolores

Goed gegeten. Lekkere magere spareribs. Leuke bediening.
    Dit was de eerste keer bij de Mexicaan, maar we gaan er zeker weer heen!

11. Peter Kamans's profielfoto
    Peter Kamans heeft een recensie geschreven voor Het Oosten

Voor de eerste keer naar de Nijkerkse Chinees in het winkelcentrum. Misschien niet de mooiste locatie voor een Chinees Restaurant, en het deed mij denken aan de restaurantjes in China en Hongkong. Het eten, de tapas, was geweldig. Ze hebben daar zeker een heel goede kok! Wij gaan er binnenkort weer heen want we hebben nog niet alles gehad.

12. Peter Kamans's profielfoto
    Peter Kamans heeft een recensie geschreven voor De Fretpot
    Snackbar Hollum

Het blijft gewoon goed! Nieuw terras, nieuwe stoelen en tafeltjes binnen! Prachtig! Bovenal is het eten goed! Lekkere raspatat! etc.

13. Peter Kamans's profielfoto
    Peter Kamans heeft een recensie geschreven voor Restaurant 't Baken

Voor de zoveelste keer geweest, maar het is en blijft toch onze favoriet op Ameland! Gewoon goed eten en niet duur! Leuk personeel! Ga zo door!

14. Peter Kamans's profielfoto
    Peter Kamans heeft een recensie geschreven voor Argentino Tango
    Zuid-Amerikaans Steenwijk

Het was een jaar geleden dat we er gegeten hebben, maar op 20 maart 2012 zijn we er weer geweest! Het eten was voortreffelijk. Eerst gratis broodjes met kruidenboter. Spareribs waren heel erg goed. Lekker mals en goed van smaak. Wederom een dikke voldoende!

15. Peter Kamans's profielfoto
    Peter Kamans heeft een recensie geschreven voor De Smickel
    Pannenkoekenhuis Soest

Komen hier minstens 1 maal per jaar en het blijft goed. Geweldig dat dit restaurant goed blijft. Heerlijke pannenkoeken. We rijden er 30 km voor, maar het blijft de moeite waard.

16. Peter Kamans's profielfoto
    Peter Kamans heeft een recensie geschreven voor Kapadokya
    Shoarma Ermelo

Goed eten in een klein restaurant. Lekker Turks. Ga er zeker weer heen!

17. Peter Kamans's profielfoto
    Peter Kamans heeft een recensie geschreven voor Restaurant 't Baken

Goed eten in Het Baken. Heerlijke pannenkoeken! Gezellig ingericht en gewoon lekker eten voor een schappelijke prijs!

18. Peter Kamans's profielfoto
    Peter Kamans heeft een recensie geschreven voor De Fretpot
    Snackbar Hollum

Zolang de Fretpot bestaat komen we er eten. Gewoon een patatje halen of een plate; het is altijd lekker en goed. Leuk personeel en mooi terras. IJs is ook lekker. Zou wel willen dat er bij ons een buurt ook zo'n snackbar zou zijn. De Fretpot is echt een aanrader.

19. Peter Kamans's profielfoto
    Peter Kamans heeft een recensie geschreven voor De Dolle Griet

Eerste keer in de Dolle Griet. Leuk restaurant. Zaten onder in de kelder. Goede sfeer. Bediening was goed. Eten was ook goed en lekker, maar kleine porties. Ook hadden ze geen alcoholvrij bier. Voor elke gang betaal je de zelfde prijs; Euro 9,50. Dat is voor een hoofdgerecht niet duur, maar voor het voorgerecht en toetje (paar bolletjes ijs) wel.

20. Peter Kamans's profielfoto
    Peter Kamans heeft een recensie geschreven voor Woody's House

Lekker eten! Goede prijs, sfeervol restaurant en leuke bediening! Echt een aanrader!

21. Peter Kamans's profielfoto
    Peter Kamans heeft een recensie geschreven voor Peacock's
    Nederlands Ermelo

Nu verschillende malen gegeten in het Grand Cafe. Echt lekker en goede kwaliteit. Leuke bediening. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Kortom een goed restaurant!

22. Peter Kamans's profielfoto
    Peter Kamans heeft een recensie geschreven voor Herberg De Wildehof

Jaren geleden hier geweest en onlangs weer opnieuw. Een gewone pannenkoek gegeten met boerenjongens. Een grote smaaksensatie! Nog steeds is de Wildehof een goed restaurant. Geweldig om al zo lang goed te zijn en te blijven!

23. Peter Kamans's profielfoto
    Peter Kamans heeft een recensie geschreven voor Argentino Tango
    Zuid-Amerikaans Steenwijk

Het was de tweede keer dat we er gegeten hebben en opnieuw was het zo heerlijk. Nergens kun je lekkerder spareribs eten. Bediening goed, alles goed!