• Lid sinds 8 oktober 2012

Restaurant Saveurs

Etten-Leur

Peter en Elly Heimans heeft nog geen foto toegevoegd

1. Peter en Elly Heimans's profielfoto
    Peter en Elly Heimans heeft een recensie geschreven voor Brasserie Lodge Visdonk

Opbouwende kritiek. Een paar weken geleden een stukje geplaatst, was bedoeld opbouwend. Vandaag (9-8-2015) toch nog een keer geprobeerd maar ons werd de toegang ontboden (geweigerd). Een paar maanden geleden een zeer positief stukje geschreven over het diner. Conclusie positief mag wel en opbouwende kritiek mag niet, jammer!!

2. Peter en Elly Heimans's profielfoto
    Peter en Elly Heimans heeft een recensie geschreven voor Restaurant Saveurs

Zondagavond 7 oktober 2012 om 19.00 uur met sweetdeal eten bij Saveurs . Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen door een misverstand kregen wij direkt een drankje aangeboden door het huis ( perfect goed opgelost ) Vanaf dat moment onze complimenten eerst een amuse , dan een broodje met hartige tapanadus toen kwam het 6 gangen culinaire diner.Wij hadden gekozen voor vis.Onze complimenten voor de uitstekende en mooie opmaak en de verschijnenheid van de borden de intiemen spaaksensatie
    van ieder gerecht. Verder de uitstekende bediening en uitleg .Na afloop een leuke rondleiding gehad en een hele leuke zondagavond . Wij komen beslist terug, succes en vriendelijke groeten aan alle die hiervoor gezorgd hebben
    Peter en Elly Heimans Roosendaal