• Lid sinds 29 maart 2015

Beoordelingen

1. Robin Food

Beekbergen
Nieuwe recensie

Peter Driehuis heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Peter Driehuis 's profielfoto

Beste Paul,

Bedankt voor deze lovende recensie. We zijn erg blij om te horen dat we je verwachtingen hebben overtroffen en dat je zo hebt genoten van je bezoek aan ons restaurant in Beekbergen.

Met vriendelijke groet,

2. Peter Driehuis 's profielfoto
    Peter Driehuis heeft gereageerd op een recensie van Robin Food

Bedankt voor deze mooie beoordeling Marjan, we zijn blij om te horen dat jullie het naar jullie zin hebben gehad! De complimenten zullen worden doorgegeven aan ons team. Ook je opmerking over de donkere terugweg zal worden meegenomen. We zien jullie erg graag nog eens terug!

3. Peter Driehuis 's profielfoto
    Peter Driehuis heeft gereageerd op een recensie van Robin Food

Bedankt voor deze mooie en uitgebreide recensie! Dit waarderen we zeker.
    Helaas zijn wij gelimiteerd in het aangeven van onze locatie. Toch zijn we blij dat je ons hebt gevonden en het de volgende keer dus sneller vinden kunt!

Tot snel in Beekbergen

4. Peter Driehuis 's profielfoto
    Peter Driehuis heeft gereageerd op een recensie van Robin Food

We kijken er nu al naar uit Netty! Bedankt voor deze mooie recensie.

5. Peter Driehuis 's profielfoto

Bedankt Jeanne en Wim,

We hebben deze recensie met veel plezier gelezen! Graag tot snel in ons restaurant in Beekbergen.

Restaurant Robin Food

6. Peter Driehuis 's profielfoto
    Peter Driehuis heeft gereageerd op een recensie van Robin Food

Bedankt Deckers voor deze mooie woorden. We zijn blij om te horen dat jullie de feestdagen goed hebben kunnen vieren bij ons in het restaurant!

Team Robin Food

7. Peter Driehuis 's profielfoto
    Peter Driehuis heeft gereageerd op een recensie van Robin Food

Wij zijn er stil van.. bedankt voor jouw fantastische recensie over Robin Food. Graag tot een volgende keer in Beekbergen!

8. Peter Driehuis 's profielfoto
    Peter Driehuis heeft gereageerd op een recensie van Robin Food

Bedankt Kapel voor deze mooie recensie. Hopelijk kunnen we er de volgende keer een 10 van maken!

9. Peter Driehuis 's profielfoto

Beste Essieho,

Bedankt voor het hoge cijfer en de uitgebreide toelichting. Hopelijk kunnen we er de volgende keer een 10 van maken!

Team Robin Food

10. Peter Driehuis 's profielfoto
    Peter Driehuis heeft gereageerd op een recensie van Robin Food

Wat fijn om te horen, hier doen we het voor. Graag weer tot een volgende keer!

11. Peter Driehuis 's profielfoto
    Peter Driehuis heeft gereageerd op een recensie van Robin Food

Bedankt Familie Veul! Hier doen we het voor :)

Graag tot snel bij Robin Food in Beekbergen

12. Peter Driehuis 's profielfoto

Beste Lex,

Dankjewel voor deze prachtige recensie. Daar doen we het voor. Graag tot een volgende keer!

Groetjes,

13. Peter Driehuis 's profielfoto
    Peter Driehuis vindt Robin Food leuk

Peter Driehuis

14. Annette versteeg

Elke keer is het weer een feest om bij de Italiaan in de Emmastraat te eten! Het personeel en de sfeer zorgen er samen voor om je het gevoel te geven een avondmaal in Italië te eten. Altijd weer even genieten. En het eten... Dat is voor ons dé reden om steeds weer terug te komen, dan ook de huisgemaakte limoncello niet te vergeten, de topafsluiter. Vandaag zaten we toevallig tussen 2 Italiaanse families, wat het Italië gevoel nog meer bij ons omhoog haalde.
    Wij komen al regelmatig eten, maar nog nooit een recensie geschreven op Internet. Nu hebben ze bij de fooienpot een bordje staan met de vraag of iedereen een leuke recensie zou willen achterlaten op internet met een leuke foto. Goed idee! Mijn nicht heeft een eigen snackbar, ik ga het haar zeker doorgeven aangezien ik zie dat het echt werkt! Helaas hebben we geen foto gemaakt. Maar hierbij onze recensie! Bedankt allemaal voor iedere avond, waarbij we tot nu toe iedere keer écht hebben genoten!

15. Peter Driehuis 's profielfoto
    Peter Driehuis heeft Robin Food toegevoegd als favoriet restaurant

Robin Food restaurant gesloten

€€ -
    • Frans
    Kuiltjesweg 44 Beekbergen
  16. Peter Driehuis 's profielfoto
    Peter Driehuis heeft gereageerd op een recensie van Robin Food

Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest