• Lid sinds 26 december 2010

1. de Stern

Epe

1. gert rondhuis/carolien nijhof

Nou ff recensie van ons dan he, tis een hele mooie zaak en je word vriendelijk ontvangen daar is niks mis mee, maar het eten laat te wensen over dat zijn we beter gewend, ik gertje ben een vlees eter en zeg eerlijk heb van alles geprobeerd maar er zat nergens geen smaak aan en dan denk je ik neem maar een toetje ja ijs dan verder is er weinig keus, en vind het al verschrikkelijk dat er vruchtjes uit blik aan worden geboden niks vers sorry ik was er weg met 1 uur en 15 minuten en kom er nooit weer, ps er is zoiets moois van te maken op deze locatie…

2. Peter Claassen's profielfoto
    Peter Claassen vindt de recensie door Wendy voor de Stern leuk

Het eten was zeer en zeer slecht!!! Veel producten lagen gewoon in puur vet in de bakken. Het wokken, alsof het vlees plastic was. Grillen stond een vreselijk onverzorgde meneer achter om het klaar te maken en de BBQ om het zelf te doen is gewoon een op de kop getikte BBQ van een veiling. In het restaurant was totaal geen sfeer, het leek net een grote kantine waar je zelf je eten moet pakken, opeten en als kers op de taart mag je ook nog eens je eigen rotzooi opruimen! De borden en glazen etc moet je naar een loopband brengen... vreselijk!!!!! Totaal niet meer van deze tijd terwijl mensen graag wat meer kwaliteit willen dan deze vreselijke uit de kluit gevallen vreetschuur!!! En wat nog het ergste is, toen we naar buiten liepen, vroeg een jongedame of het had gesmaakt. Geven we eerlijk aan dat we niet lekker hebben gegeten. Krijg je een antwoordt van, ja dat kan! Nou nooit meer weer en zou dit absoluut ook door willen geven aan andere mensen!!!

HIER NIET ETEN!!! GATVER!!!

3. Marcel Hielckert

We hebben hier heerlijk gegeten en kinderen konden zich goed redden. Echt aanrader.

4. Peter Claassen's profielfoto
    Peter Claassen heeft gereageerd op een recensie van de Stern

Hartelijk dank, zijn we weer super blij mee!!

5. Peter Claassen's profielfoto
  6. Peter Claassen's profielfoto
  7. Peter Claassen's profielfoto
  8. Peter Claassen's profielfoto
    Peter Claassen heeft gereageerd op een recensie van de Stern

Jammer, wij krijgen hier verder echt heel weinig klachten over. U kunt bij ons BBQen en zelf het vlees kruiden, wokken en aangeven wat voor saus u wilt, bij de bakplaten vlees en vis laten bereiden, ook hier kunt u aangeven hoe u het wilt hebben. Meer kunnen wij echt niet doen. Dat u niet meer komt is uw goed recht.Ons concept is waarschijnlijk niet geschikt voor u

9. Peter Claassen's profielfoto
    Peter Claassen vindt de recensie door Ramon & Chantal voor de Stern leuk

Ramon & Chantal

Echt een aanrader, wij komen hier al een aantal jaar. En echt altijd super service en uitstekende kwaliteit eten, wij zijn alweer aan het kijken wanneer we weer gaan :-) tot snel grts.

10. Peter Claassen's profielfoto
    Peter Claassen vindt de recensie door Thea Kruizenga voor de Stern leuk

Thea Kruizenga

Er was voldoende keus. Het was niet druk dus je kon overal goed bij. Alleen al het eten was niet heel warm.

11. Peter Claassen's profielfoto
    Peter Claassen vindt de recensie door Lindy Hendriks voor de Stern leuk

Lindy Hendriks

Het eten bij de stern is erg lekker. De sfeer is erg gezellig.

12. Peter Claassen's profielfoto
    Peter Claassen vindt de recensie door Angel Ramautar voor de Stern leuk

Angel Ramautar

Bij binnenkomst word je erg vriendelijk ontvangen. Je krijgt er een duidelijke uitleg. Er is veel keuze uit eten, je kan zelf BBQ'en of vlees/vis klaar laten maken, je kan je eten laten wokken en daarnaast is het buffet erg divers. Het is zeker een aanrader! Wij komen zeker weer terug.

13. Peter Claassen's profielfoto
    Peter Claassen vindt de recensie door Gerlinde Stoel voor de Stern leuk

Gerlinde Stoel

Al meerdere keren gegeten. Zowel met kinderen als zonder kinderen. Kinderen willen toch zeker 1 keer in het jaar heen. Er is voldoende keuze. Diverse soepen. Koude gerechten. Sushi (niet dat ik dat hier niet lekker vind, maar dat eet ik nergens 😃) warm buffet maar je kan ook vlees laten bereiden. Zelf bbq. Wokken. En dan ook nog ruime keuze uit nagerechten. Alles in 1 prijs qua eten en drinken. Verhouding prijs kwaliteit eten is goed. Service is goed. Qua uitstraling van het restaurant tis niet super chic maar kan er prima door. En zeker omdat er diverse leeftijdscategorieën rondlopen hoeft dit ook niet chic. Kids uitgegeten? Ideale speelruimte. IETS WAT GOED IS KOM JE TERUG!! Wij komen zeker nog een keer terug uiteraard met kids want die hebben nog een keer tegoed dit jaar😃

14. Peter Claassen's profielfoto
    Peter Claassen vindt de recensie door Lidy d’ Ancona voor de Stern leuk

Wij mijn man en ik vonden het eten heerlijk. Wij kunnen dit restaurant iedereen aanraden. Wij komen hier vaker en vinden elke keer weer dat het eten steeds lekkerder en beter wordt. Ik ben b.v. dol op stamppot en de toetjes en alles wat er tussen aan lekkers is. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Echt wij geven jullie een vette 10.

15. Peter Claassen's profielfoto
    Peter Claassen vindt de recensie door honing voor de Stern leuk

Het was al weer enkele jaren geleden dat we er waren toen was het goed en nu zeer goed bij verschillende nieuwe ideeën die er zijn toegevoegd we komen zeker nog terug.

16. Peter Claassen's profielfoto
    Peter Claassen vindt de recensie door Delaya Verheijen voor de Stern leuk

Delaya Verheijen

Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen en naar onze tafel gebracht. Hier kregen wij een duidelijke uitleg. De keuze was reuze en we hebben heel erg genoten van het eten. Het personeel was vriendelijk en de sfeer gezellig! Zeker voor herhaling vatbaar!

17. Peter Claassen's profielfoto
  18. Peter Claassen's profielfoto
    Peter Claassen vindt de recensie door Jurrian voor de Stern leuk

Komen er geregeld en het is en blijft een feestje. Personeel is netjes, gezellig, attent, vriendelijk. Het is schoon en een ruime keuze aan (overheerlijk) eten, van keuze uit 6a7 soorten soep, voor gerechten zoals salade's en sushi en hoofdgerechten van vis, vlees tot Oosterse wok tot buffetten van, nou ja je kunt het niet bedenken of het is er naar mijn idee. Komen er dan graag zoals ik al geschreven heb en ben een enthousiaste gast die het nog steeds, na zoveel er te hebben gegeten, het als een feestje ervaart.

19. Peter Claassen's profielfoto
    Peter Claassen vindt de recensie door Mosterd voor de Stern leuk

Zaterdag avond 27jan lekker gegeten alles was aanwezig koud buffet warm buffet toetje na drinken wat je wilde goed ontvangt vriendelijke personeel compliment voor het meisje dat de biefstuk en de heerlijke gamba.s bakte vriendelijk en vrolijk gezellige dame komen zeker terug alleen iets meer aankleding in de ruimte waar je eet al die donkere tafels zet wat planten bloemen er tussen iets meer zweer in de zaak iets opfleuren groetjes tevreden klanten

20. Peter Claassen's profielfoto
    Peter Claassen heeft gereageerd op een recensie van de Stern

Super bedankt daar zijn we weer super blij mee 😋

21. Peter Claassen's profielfoto
    Peter Claassen vindt de recensie door Nieuwenhuis voor de Stern leuk

Afgelopen weekend heerlijk gegeten. Van te voren een duidelijke uitleg gehad en vervolgens 2,5 uur kunnen genieten. Er is voor ieder wat wils, vriendelijk personeel en een mooi restaurant. Echt om aan te bevelen! Wij komen zeker terug.

22. Peter Claassen's profielfoto
  23. Peter Claassen's profielfoto
    Peter Claassen vindt de recensie door Joyce voor de Stern leuk

Vanavond heerlijk gegeten bij de Stern. Groot buffet aanbod met voor ieder wat wils. Zeer vriendelijk personeel en een gezellige sfeer. Wij komen zeker nog een keer terug!

24. Peter Claassen's profielfoto
    Peter Claassen heeft gereageerd op een recensie van de Stern

Hartelijk bedankt, wij zijn het helemaal met u eens om de tafels wat op te vrolijken. Reden waarom wij dat niet doen maar in het verleden wel hadden is dat mensen het nodig vinden om etenswaren bij plantjes of bloemetjes te gooien wat enorm gaat stinken als je het niet op tijd in de gaten hebt. Toch gaan we opnieuw bekijken wat er mogelijk is. Super bedankt voor de tip!!

25. Peter Claassen's profielfoto
    Peter Claassen vindt de recensie door J.vd. Haar voor de Stern leuk

J.vd. Haar

Het eten was zeer geslaagd, vooral de rollade was boter zacht, heerlijk voor herhaling vatbaar

26. Peter Claassen's profielfoto
    Peter Claassen vindt de recensie door Kommer voor de Stern leuk

Het eten was voortreffelijk genoeg keuze de bediening was vriendelijk alles keurig voor elkaar, alleen er kwam iemand met een hond binnen dit moet niet mogelijk zijn.

27. Peter Claassen's profielfoto
    Peter Claassen vindt de recensie door Sabrina telkamp voor de Stern leuk

Sabrina telkamp

Wij komen er al jaren en nog steeds enthousiast! Meer dan genoeg keuze… van alles wat heerlijk! Heel snel weer aangevuld dus je grijpt nooit mis! Een echte aanrader 😊

28. Peter Claassen's profielfoto
    Peter Claassen vindt de recensie door Jeff voor de Stern leuk

Leuke locatie, mooie entourage. Eten is prima voor elkaar. Gevarieerde keuze voor elk wat wils. Komen zeker nog!

29. Peter Claassen's profielfoto
    Peter Claassen vindt de recensie door Angely schutte voor de Stern leuk

Wij hadden al vaak gehoord, dat het hier zo gezellig was en het eten heerlijk. Dit klopt echt! We hebben zo genoten van al het lekkers… en er is zo veel keuze, de achtergrond muziek was ook erg fijn… wij gaan zeker vaker en raden het iedereen aan.

30. Peter Claassen's profielfoto

Hartelijk bedankt !!