• Lid sinds 17 juni 2019

2. Favorieten
  3. Gevolgde restaurants
Nieuwe lijst

Beoordelingen

Peter heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Peter's profielfoto
    Peter vindt de recensie door Yvonne voor Tante Toos niet leuk

2e kerstdag brunch.
    Keuze uit zachte broodjes en brood.
    Broodjes waren niet vers en droog.
    Warm buffet was lauw en bijv. Saté was erg droog.
    Toetjesbuffet, bavorois was nog deels bevroren, andere taart en ijs soorten waren niet lekker. Weinig smaak. En chocoladetaart hoort gevuld met chocolade te zijn maar dat alleen op de bovenkant wat gesmolten chocolade.
    Op de site stond VOLGEBOEKT bij de brunch..... 5 tafels gevuld.(????? Hoe dan volgeboekt)

Erg jammer dit alles ,locatie is geweldig, maar wij zullen er niet meer komen.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  2. Peter's profielfoto
    Peter vindt de recensie door Fred Seegers voor Tante Toos niet leuk

Fred Seegers

Op 15 december 2018 met 20 mensen wezen eten bij Tante Toos, ik heb van te voren besproken wat ik wilde en heb een vaste prijs p.p. van 35,00 afgesproken. Echter een gedeelte van de afspraak bleek niet te zijn nagekomen, ik ben hiermee naar de eigenaar gegaan. Die gaf aan niet in discussie gaan en ik moest eerst betalen en dan ging hij kijken wat hij kon doen. Dit is de omgekeerde wereld. Ik heb 600,00 overgemaakt en kreeg meteen een mail van hem, hij ging aangifte doen van flessentrekkerij. En hij bedreigde mij, hij gaf aan dat ik maar over mijn schouder moest kijken. Op zondag 9 juni 2019 zit ik met mijn vriendin bij Tavor (shoarma zaak) te eten, komt hij aan rijden. Hij ging bij Tavor naar binnen en na enige minuten komt hij naar buiten en zei: Ik ben jullie nog niet vergeten en ik zou als ik jou was over mijn schouder blijven kijken. 7 Maanden later wederom een persoonlijk dreigement, vanwege een zakelijk meningsverschil. Ik vraag mijn werkelijk af wat deze man bezielt.

0 positieve stemmen1 negatieve stem