• Lid sinds 1 augustus 2017

peter heeft nog geen foto toegevoegd

1. peter's profielfoto
    peter heeft gereageerd op een recensie van Happy Wok

ik kan zeker goed lezen, maar ik vind het onzettend smakeloos dat u na klachten nog steeds zit te eten/drinken. als uw vrouw daadwerkelijk in de horeca werkt, dan zou zij als geen ander moeten weten dat zij met de kok moet communiceren en hoe zij wel een compensatie kan krijgen. vervolgens vond uw dochter alles lekker, ik heb met de kok hierover gesproken. want de kok vraagt naar mijn ervaring zo en dan of het heeft gesmaakt. volgens gaf ik aan hierboven dat iedereen een andere smaak heeft wat ook zo is. maar hoe u dingen beschrijft met bijna rauw is ongeloofwaardig, dan zou uw dochter of andere mensen al in de ziekenhuis zijn beland. het klopt ik geef u gelijk in het punt van over de datum, gebeurt bij alle horeca zaken wel eens. de product die over de datum waren, is niet levensbedreigent.
    vervolgens word er nog in alle hoeken getwijfelt over uw geloofwaardigheid in stand van handelen. bij nader inzien, hoop ik u ook nooit te krijgen als klant. # lastig#ongeloofwaardig# zoek een leven#

2. peter's profielfoto
    peter heeft gereageerd op een recensie van Happy Wok

ik heb daar heerlijk gegeten met mijn familie en vrienden.
    maar het klopt, iedereen heeft een ander smaak.
    en ik ben ook een heel oprecht als ik iets niet lekker vind.
    heb gewerkt bij oranje hotel in leeuwarden.
    en werk nu bij de news cafe in Groningen.
    dus heb ik vaker meegemaakt dat mensen een poging wagen om korting te krijgen.
    en dat zeg ik niet snel, maar uw interpretatie zegt al genoeg.

persoonlijk denk ik dat u te hoog over uw jezelf denkt.
    hoe u dingen beschrijft krijgt men al een idee dat u al met de intentie kwam om korting of iets dergelijks in die richting te krijgen wat nogal onsmakelijk is.
    een persoon met een gezond verstand, geeft vanaf het begin al aan als ze iets niet lekker vinden. wat u volgens mij niet heeft gedaan.
    ieder restaurant geeft u een tegemoetkoming als u na paar happen al zegt, nee het is niet lekker. ipv opeten en op het einde pas aangeven van dit is niet lekker en dat is niet lekker.
    waar is uw geloofwaardigheid dan mevrouw/meneer?

gewoon stoppen en oprecht/optijd melden ipv toch nog even proberen korting te krijgen.