• Lid sinds 8 februari 2011

Hafez

Rotterdam

PERZISCHE DAME heeft nog geen foto toegevoegd

1. PERZISCHE DAME's profielfoto
    PERZISCHE DAME heeft een recensie geschreven voor Hafez
    Internationaal Rotterdam

Ik heb 3 woorden voor dit restaurant, VERSCHRIKKELIJK, AFSCHUWELIJK en VERNEDEREND.

Afgelopen week hier gegeten. Ik gok dat dit het 50ste perzische restaurant was waar ik ben geweest en het was niet eens 1 ster waardig. Ik raad dit restaurant dan ook aan iedereen af!

Bij binnenkomst rook ik een vreemde, niet lekkere geur. We werden netjes begleid naar onze van te voren gereseveerde tafel, waarbij de stoelen door ons verschoven moesten worden zodat we aan tafel konden.

Het restaurant was bij lange na niet vol, met in totaal 20 mensen aanwezig incl. Het personeel. We namen plaats en zagen dat het bestek onder de vlekken zat.

Na geholpen te zijn door een slecht Nederlands sprekende seveerster konden we bestellen. We kregen onze drank die niet voldeed aan wat we vroegen dus moest het opnieuw. Toen we onze eten kregen, kregen we 2 gerechten op 1 bord en dat was erg weinig. Een beetje grote stukken paprika gegrild moest de groente voorstellen samen met 2 grote en 1 kleine gegrilde tomaat. De frites waren hard en fr rijst smaakte nergens naar.

Ik schaam me diep diep voor dit restaurant wat de naam PERZICHE draagt. Dit is het zeker niet waardig.

Terwijl we aan het eten waren begon er live muziek. Na een harde piep omdat het geluid getest werd was ik half doof en kon ik mijn partner naast mij op 10cm afstand niet meer verstaan. Na het eerste nummer vroeg de artiest of de muziek te hard was waarop wij vroegen of het wat zachter kon. Een andere gast vroeg dat ook. Maar nee, de artiest ging gezellig door en wij waren het zat! We vroegen de seveerster of het zachter kan en dat kon na 10 min wel, maar nog steeds verstonden wij elkaar niet. Even later ging het geluid weer ophoog en had ik het idee dat ik in een discotheek beland was. De eigenaar stond gezellig te lachen.

Met honger zijn wij gelijk vertrokken en 90€ + reiskosten 50€ = 140 euro lichter.

Toen ik mijn klacht vertelde aan de blijkbaar eigenaar van dit -10 steren restaurant kon hij alleen maar lachen! En zeggen een volgende keer. Ik zei en dacht, al geef je me gratis eten kom ik nooit meer! De kebab was roze met als excuses dat ZIJ deze grillen in een oven op een speciaale manier omdat deze dan beter zou zijn bereid! Ik kwam voor de echte kebab en niet een neppe versie hier van!

Na zoveel restaurants te hebben bezocht moet ik zeggen dat deze slechter was dan een slecht iraans kokende huisvrouw! Nooit meer havez en ik raad het iedereen af!