• Lid sinds 7 juni 2009

Vesuvio

Apeldoorn

HCR Taverne

Twello

peetje heeft nog geen foto toegevoegd

1. peetje's profielfoto
    peetje heeft een recensie geschreven voor Le Triangle
    Internationaal Apeldoorn

Afgelopen zaterdag met grouponbon gegeten. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet met hoge verwachtingen naar toe ging, gezien de prijs van het arrangement. Al met al kan ik zeggen dat ik mijn verwachtingen erg heb moeten bijstellen.
    Zowel het eten als de bediening was prima. Enig minpuntje vond ik het nogal droge stokbrood, maar hey, voor 11 euro per persoon een voor-, tussen en hoofdgerecht mag je ook geen sterrenniveau eten verwachten. Dank je wel voor de gezellige avond!

2. peetje's profielfoto
    peetje heeft een recensie geschreven voor Vesuvio

Vanavond wezen eten met grouponbon. Eveneens erg hartelijk ontvangen en ook wij mochten zelf een tafeltje uitzoeken. Echter hier houdt bij ons de vergelijking op. We hebben een prima avond gehad met gegratineerde champignons, een grote pizza en een dessert. Als afsluiter nog een lekkere cappucino. Alles zeer vriendelijk geprijst.Wij hadden zeker niet de indruk dat wij vanwege onze bon minder netjes werden behandeld en komen zeer zeker nog eens terug . Bedankt voor het lekkere eten!

3. peetje's profielfoto
    peetje heeft een recensie geschreven voor BBQ Restaurant

Afgelopen zaterdag met vrienden met vakantieveilingen bon wezen eten. Bon was inclusief drinken, wijn en bier.
    We hebben een erg gezellige avond gehad. Prima prijs-kwaliteit verhouding. Veel soorten vlees en lekkere verse salades. Op verzoek werden patatjes aan tafel gebracht en drinken werd vaak genoeg bijgevuld. De twee meisjes die alles aanvulden en drinken serveerden deden verschrikkelijk hun best en waren erg vriendelijk. Ze reageerden erg adequaat toen een bezoeker van het restaurant flauwviel en gestrekt lag.
    Dit restaurant verdient niet die slechte cijfers. Als je hier naartoe gaat, weet je dat je geen sterrennivo mag verwachten, daar is de prijs ook niet naar. Ik vond het top!!

4. peetje's profielfoto
    peetje heeft een recensie geschreven voor Sizzles

peetje

Gisteren hebben we bij Sizzles gegeten en ik mag zeggen dat dat een zeer geslaagde avond was. Lekker eten, prima bediening en een ontspannen sfeer in het restaurant. Kortom; Top!!!!!

5. peetje's profielfoto
    peetje heeft een recensie geschreven voor BBQ Restaurant

Wij zijn gisteren wezen eten in dit kleinschalige bbq restaurant met een bon van vakantieveilingen.
    We zijn keurig ontvangen en supernetjes bediend. Genoeg te eten en te drinken, zelfs voor een vegetarier is hier genoeg keuze als je dit tijdig doorgeeft. Ook met de soep en het saladebuffet is hier rekening mee gehouden.
    Al met al is ons dit prima bevallen, we hebben een prima avond gehad.
    Een minpuntje vond ik het volgende: Wij kwamen om half 9 en tegen half 11 gingen ze al de lichten uitdoen en zaten we in het halfdonker. We snapten de hint en zijn huiswaarts vertrokken

6. peetje's profielfoto
    peetje heeft een recensie geschreven voor Don Quichotte

Gisteren gegeten in dit restaurant. Had van tevoren even gebeld of we vanwege het warme weer een terrasplekje konden krijgen. Bij aankomst bleek dat te kunnen.

Eten heeft prima prijs/kwaliteit verhouding. Als voorgerecht samen met partner Don Quichotterieen genomen, dat zijn verschillende warme en koude voorgerechtjes. Vervolgens puntjes ossehaas met blauwe schimmelkaas en toe een huisgemaakte tiramisu. Het was allemaal even lekker. Bovendien een vriendelijke en correcte bediening, je merkt dat ze er plezier in hebben.

Kortom, een restaurant om nog eens vaker te gaan eten.

7. peetje's profielfoto
    peetje heeft een recensie geschreven voor HCR Taverne

Alweer een aantal maanden terug hier gegeten, maar de ervaring is een recensie waard.

Eten erg goed, leuke bediening. We hebben hier een top avond gehad.

Dit restaurant is zeker het bezoeken waard, in tegenstelling tot een aantal restaurants in hetzelfde dorp.