• Lid sinds 11 juli 2011

Dalzicht

Nijverdal

Peddie heeft nog geen foto toegevoegd

1. Peddie's profielfoto
    Peddie heeft een recensie geschreven voor Dalzicht

Na een dagje avonturenpark Hellendoorn dachten we een leuke afsluiting bij het Dalzicht te hebben met een diner buffet.

Het zou om 17:30 beginnen en dat werd al 18:00.

Het buffet werd geopend en er werd uitgelegd wat er allemaal stond, waaronder "saté van de haas" en "varkenshaas in champignon roomsaus". Op beide schalen lag hetzelfde veel te vette aan blokjes gesneden varkensvlees dat waarschijnlijk was overgebleven van de spareribs van de afgelopen week. Ook de saté - en champignons roomsaus waren ver te zoeken, veel te weinig en aan de waterige kant. De veel te dun gesneden hamplakken en varkensrollade waren binnen de kortste keren op en werden pas veel te laat weer aangevuld. Het varkensvlees zal wel in de aanbieding zijn geweest, daar er geen enkel stukje fatsoenlijk rundvlees op de tafel kwam. Ook miste ik de patat en mayonaise. Voor de kinderen nog wel patat met een frikandel besteld, maar ja als je geen patat hebt moet je eerst nog aardappelen schillen en vervolgens aan stukjes snijden en frituren. En tegen de tijd dat dit klaar was waren de kids al bijna volgepropt met stokbroodjes (die overigens wel goed smaakten). Maar ja voor brood kan ik ook gewoon naar de plaatselijke bakker gaan.

Verder was de bediening onder de maat. De 2 obers waren 65+ en konden alle mensen niet op de wenken bedienen, helemaal geen enkele structuur.

Gelukkig waren we redelijk snel bij het ijsbuffet, zodat er nog wat was, anders hadden we ook hier weer ik weet niet hoe lang moeten wachten totdat dit aangevuld zou worden.

Kortom, een zeer slecht restaurant en sowieso geen aanrader om naar toe te gaan. Wij komen er in elk geval nooit meer!

1,3