• Lid sinds 29 juni 2014

1. Queens Royal Bakery

Oliva

3. Queens

Amersfoort

Paula Bouwer heeft nog geen foto toegevoegd

1. Paula Bouwer's profielfoto
    Paula Bouwer heeft gereageerd op een recensie van Queens

Wat een stel.chagrijnige taarten zeg! Prachtig weer. Alles vers gebakken. Lekker op het terras. Dat het licht kapot is, kan gebeuren. Er is tweede toilet. Was alleen een tip, maar dan voor intelligente mensen. Geen oude zeikwijven met kapsones.

2. Paula Bouwer's profielfoto
    Paula Bouwer vindt de recensie door Annemie voor Queens niet leuk

Wat een tegenvaller deze zaak.Queens vorstelijk genieten doet haar naam totaal geen eer aan. Thee doos geplakt met duke tape. Droog brood . Hartig en zoet tegelijk gebracht . Tafel werd slecht opgeruimd. Lamp toilet kapot briefje gebruik telefoon voor licht Bizar
    Ga er nooit meer heen .

3. Paula Bouwer's profielfoto
    Paula Bouwer vindt Queens Royal Bakery leuk

Paula Bouwer

4. Paula Bouwer's profielfoto
    Paula Bouwer heeft gereageerd op een recensie van Queens Royal Bakery

Wat jammer dit te lezen. Wij houden interne reviews bij en kunnen zodoende goed lezen wat er leeft bij onze gasten. Hieruit volgt een gemiddelde van 8.6 tijdens 250 geregistreerde bezoeken. Ook hebben wij de laagste prijzen in Amersfoort voor ambachtelijke taarten, brood en koffie.

5. Paula Bouwer's profielfoto
    Paula Bouwer heeft een recensie geschreven voor Oliva

Fantastisch restaurant op een geweldige locatie. Prachtig ingericht. Mooi servies. En bovenal verrukkelijk eten. Leuke en gezellige bediening.

6. Paula Bouwer's profielfoto
    Paula Bouwer heeft gereageerd op een recensie van Queens

Hallo Floor,
    Wat ontzettend jammer om te lezen. We hebben 4 soorten zoets geserveerd: worteltaart, apple cheesecake, kokosmakronen en een cakeje. Vers fruit. En open sandwiches. Een potje heerlijke thee. Jullie hebben ook een prosecco bijbesteld. En een cadeaubon mogen inleveren. De prijs was 17,95 per persoon exclusief de prosecco. Jullie hebben het besproken met medewerkers en zij hebben hun excuses aangeboden, althans aangegeven dat het jammer is geweest dat jullie niet blij waren. Daarna zijn jullie positief weggegaan, en hebben zelfs fooi gegeven. We hebben alles vers gebakken, en ook een kwaliteitstest gedaan qua smaak.

Is jammer dat je dan een recensiesite gebruikt ipv alsnog bij ons aan te geven dat er iets naar jullie mening mis is gegaan. We hadden het dolgraag opgelost en willen ook graag dat mensen positief weggaan.

7. Paula Bouwer's profielfoto

Geachte gast,
    Hartelijk dank voor uw reactie. Wij hebben geen sandwiches op de kaart staan voor deze prijs. De gemiddelde prijs ligt rond 5 a 6 euro. We bakken zelf brood, en dit kan soms anders smaken dan u gewend bent. De ingredienten zijn biologisch en alles is puur natuur.
    Op onze vestiging Groenmarkt hebben we wel warme broodjes voor zo rond 7 euro.

8. Paula Bouwer's profielfoto

Beste gast,
    Wat vervelend om te horen. Jammer dat je niet direct je ongenoegen kenbaar hebt gemaakt. We hadden dan meteen een oplossing kunnen vinden.
    Bedankt voor de feedback. We zullen intern kijken hoe we het eea kunnen verbeteren. Wellicht door vakantiedrukte is het eea niet helemaal goed verlopen.
    Het doet altijd pijn als we als bedrijf zo en plein public door het slijk worden gehaald voor een bedrag van 9,95 per persoon.

Met vriendelijke groet,
    Paula Bouwer