• Lid sinds 7 maart 2011

1. 5,1

De Lamme Goedzak

Noordwijk
Nieuwe recensie

Paul heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Paul's profielfoto
    Paul heeft een recensie geschreven voor De Lamme Goedzak

Paul

Jammer, jammer wat een teleurstelling. We komen hier al vaker en heb over het algemeen een goede indruk. Deze avond sloeg het restaurant de plank volledig mis. Het was te druk en dat resulteerde ondanks dat we reserveerden in het slechtste tafeltje bij de deur. Dat betekende dat er vanaf het begin dat we er zaten, zeker een uur lang groepen mensen bij onze tafel werden opgevangen en vriendelijk werden verzocht om een andere keer terug te komen. Handiger was het misschien geweest om deze gasten in het portaaltje al op te vangen, dat had een hoop tocht gescheeld. Maar veel belangrijker een rustige prettige sfeer was totaal zoek. Door de drukte duurde het ook allemaal veel te lang; de uiensoep was niet echt meer ovenheet en het hoofdgerecht liet meer dan een uur op zich wachten. De bestelde wijn bij de rib eye kwam helemaal niet, maar was wel in rekening gebracht. Toen ik bij het afrekenen een opmerking maakte tegenover de eigenaresse, zei ze letterlijk: "Het is helemaal een zooitje" en zei sorry. Vervolgens werd me op cynische toon nog een hele fijne avond toegewenst. Blijkbaar kunnen ondernemers zich in deze tijd zo'n houding permiteren, maar ik kom hier nooit meer.