Paul V.'s profielfoto

Nieuw vennep
  • Lid sinds 9 december 2010
  • Leeftijd: 50

We zijn (als gezin) echte "uit eten gaanders". We gaan minimaal 1, vaak 2 keer per maand uit eten, en zijn dus echte liefhebbers. Ook onze kinderen (4 en 9) zijn echte lekkere eters. Geen patat, maar gewoon van de kaart. Het is voor ons dus echt een genot om met het gezin uit eten te gaan.

Lieve

Amsterdam

Sumo 1

Haarlem

Sumo 1

Haarlem

Paul V. heeft nog geen foto toegevoegd

1. Paul V.'s profielfoto
    Paul V. heeft een recensie geschreven voor de Stern

Tweede Kerstdag gegeten met 9 volwassenen en 9 kinderen. Na betalen kwamen we de "eetzaal" binnen en dat deed meteen al erg massaal aan. Het idee is dat je in 2 uur onbeperkt kan eten en drinken. Het buffet ziet er voor een buffet opzich redelijk netjes uit. De keuze is niet reuze, maar voldoende. De smaak daarentegen was erg vlak. Daarnaast bestaat de mogelijkheid om vlees/vis te laten bakken of iets te laten wokken. Het wok gedeelte is erg beperkt. Niet heel veel keuze. Toen ik vroeg om de biefstuk aan te vullen kwam er een bediende biefstuk in de bak kwakken waarna zo ongeveer alle omliggende bakken gevuld waren met biefstuk?! Het vlees van de bakplaat was ook niet echt heel goed. Biefstukken waren schoenzolen. De kwaliteiten van de bakkers (ik wil ze geen kok noemen) waren ook zeer twijfelachtig. Alles moest snel en kregen we dus bijna rauw mee, ook al vroegen we om het er iets langer op te laten liggen. Zelfs de varkenshaas was vaak te rauw! Dat is een kwalijke zaak! De desserts waren opzich prima, al zijn een aantal van ons hier niet aan toe gekomen vanwege de drukte. Daarnaast was het personeel super chagrijnig en voegde dus niets toe aan de Kerst sfeer. Al met al hebben we heel erg veel te veel betaald voor iets wat we bij een gemiddelde snackbar beter kunnen krijgen. Wij komen niet eens meer in de buurt van dit gebeuren (ik wil het absoluut geen restaurant noemen).

2,7
  2. Paul V.'s profielfoto
    Paul V. heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Het all you van eat concept voor de wekelijkse dagen is echt super. In het weekend betaal je echter de volle mep. Jammer ! Je merkt ook dat het voor de bediening lastiger is omdat alles echt per stuk bijgehouden moet worden. Wij hebben ervaren dat er dan veel fouten gemaakt worden, zowel in de bediening als op de rekening. Ook is de prijs per tapas erg hoog voor hetgeen je krijgt. Het eten is wel erg lekker. Wij zullen zeker weer komen, maar alleen op doordeweekse dagen.

3. Paul V.'s profielfoto
    Paul V. heeft een recensie geschreven voor Sumo 1

Sushi/eten bij Sumo is echt super. We komen hier soms. Wij vinden echter wel dat er iets meer zorg naar klant vriendelijkheid kan. Het is voor ons gevoel veel haastwerk. Als je maar snel eet en drinkt is het goed. Daarnaast is de sfeer niet super omdat er teveel tafels in de ruimte staan. Verder is Sumo tov andere all you can eat Sushi bars behoorlijk duur. Al met al is het voor ons de zaak waar we heen gaan als alle andere Sushi bars vol zitten.

4. Paul V.'s profielfoto
    Paul V. heeft een recensie geschreven voor Brasserie Parels

29-06-2013 gegeten met 2 volwassenen en 1 kind (7 jaar). Erg leuk restaurant met fijne sfeer. Bediening is goed, maar kan wellicht iets beter georganiseerd. Het eten is erg lekker. Kinderen is geen probleem. Ook al zijn er geen kindermenu's, kan er wel een mouw aan gepast worden. Al met al hebben we een heerlijke avond gehad, en komen we zeker terug!!

5. Paul V.'s profielfoto
    Paul V. heeft een recensie geschreven voor Restaurant Vork En Mes

Gegeten met 2 volwassenen. Erg lekker eten. Wij hadden het 5 gangen surprise menu en dat was leuk. Vooral vers, creatief en soms onverwacht ! Wij vonden alleen de gangen erg snel na elkaar komen. We hadden op een leuk avondje uit gerekend, maar waren in 1.5 uur klaar :). De bediening is erg vriendelijk. Entourage is bijzonder maar binnen niet onze stijl, maargoed smaken verschillen ook daarin. Al met al gaan we hier vast nog wel een keer heen.

6. Paul V.'s profielfoto
    Paul V. heeft een recensie geschreven voor Camposing
    Chinees-Indisch Garderen

Ontzetten lekker gegeten. Super eten, leuke sfeer en aardig personeel. Entourage is niet "standaard" Chinees, erg modern. Als we in de buurt zijn komen we hier zeker weer!

7. Paul V.'s profielfoto
    Paul V. heeft een recensie geschreven voor Arabesque
    Midden-Oosters Hoofddorp

Wij hebben hier een aantal keer heerlijk gegeten met het gezin. Erg leuke zaak.

8. Paul V.'s profielfoto
    Paul V. heeft een recensie geschreven voor Itoshii
    Internationaal Hoofddorp

Aardig. Niet top. Leuke zaak, sushi is ok maar niet meer dan dat. Wij komen niet weer

6,1
  9. Paul V.'s profielfoto
    Paul V. heeft een recensie geschreven voor Dixie
    Nederlands Amstelveen

Begint een beetje onze huiskroeg te worden ;) We hebben het hier altijd erg naar ons zin. De sfeer is top, bediening is top en het eten en drinken is voor ons ook prima.

10. Paul V.'s profielfoto
    Paul V. heeft Kokusai toegevoegd als favoriet restaurant
    • Japans
    Stadstuinen 2 Amstelveen
  11. Paul V.'s profielfoto
    Paul V. heeft een recensie geschreven voor Kokusai

Werkelijk het beste sushi restaurant wat we tot op heden bezocht hebben. Top ambiance, goede bediening en zo ontzettend lekkere sushi etc ..

12. Paul V.'s profielfoto
    Paul V. heeft een recensie geschreven voor Juu Hachi

We komen hier regelmatig met het hele gezin of gewoon voor de afhaal. Goede sushi, fantastische bediening en voor ons lekker dichtbij.
    Ambiance zou wat ons betreft wel wat meer aandacht mogen krijgen, maar dat is zo'n beetje het enige commentaar.

13. Paul V.'s profielfoto
    Paul V. heeft een recensie geschreven voor Massada

We gaan hier heel soms wel eens eten, vooral omdat het dichtbij is. Het eten is echter wisselend. Bediening is ok. Prijs/kwaliteit verhouding is verder compleet zoek.

14. Paul V.'s profielfoto
    Paul V. heeft een recensie geschreven voor neXt

Afgelopen zaterdag ben ik met mijn vrouw te gast geweest bij neXt. Na een heerlijk aperitief hadden we gekozen voor het voorgerecht voor 2 personen. Dit was ronduit subliem. 4 gerechtjes pp die allemaal de smaak papillen raakten. Onze hoofd gerechten waren ook voortreffelijk. Mijn vrouw had de eendenborst. Deze was super mals en kwam met een gedegen garnituur naar smaak. Ikzelf had de tournedos. Een heerlijk stuk vlees met een fijne saus. Het garnituur was lekker maar miste enigszins smaak. Naast het hoofdgerecht hadden we een heerlijke wijn ! Als dessert besloten we samen het kaas plankje te nemen. Erg lekker ! De bediening was over de gehele avond ontzettend vriendelijk. Al met al een voortreffelijke avond die zeker voor herhaling vatbaar is. Tot snel !!!!

15. Paul V.'s profielfoto
    Paul V. heeft een recensie geschreven voor De 2 Grieken

Gisteren gegeten met 4 volwassen. Leuk restaurant op een leuke locatie. Sfeer is ok. Erg eenvoudig ingericht. Bediening is goed. Eten was lekker en voldoende.

16. Paul V.'s profielfoto
    Paul V. heeft een recensie geschreven voor Arabian Lounge

Afgelopen zaterdag gegeten met 2 volwassenen. De entree doet al erg leuk aan. Erg trendy met arabische accenten. De muziek doet je echt even wanen weg te zijn van alles. Na wat gedronken te hebben kwam de chef uitleggen wat de mogelijkheden waren. Wij kozen voor een 5 gangen lounge menu. Daar hebben we geen spijt van gehad! Echt heerlijk gegeten. De chef komt zelf alle gangen eerst introduceren waarmee hij je meeneemt op een culinaire reis door het midden oosten. We hebben 3 1/2 uur genoten. Geen moment het idee gehad dat men haast had. Dit is echt een aanrader. Tot de volgende keer!

17. Paul V.'s profielfoto
    Paul V. heeft een recensie geschreven voor Koffie & Zo

Wij komen hier regelmatig. Leuke tent, vooral met mooi weer. Ze hebben een heerlijk ruim terras. Binnen is het af en toe wat rommelig. Vind ook de setup binnen niet optimaal. Het eten (voornamelijk broodjes) is prima. Niet heel bijzonder, maar goed genoeg om zo af en toe terug te komen. Bediening is wisselend, maar over het algemeen goed.

18. Paul V.'s profielfoto
    Paul V. heeft een recensie geschreven voor Esperanto
    Nederlands Haarlem

Gisterenavond zijn we voor het eerst bij Esperanto geweest (2 volwassenen). We hadden niets gereserveerd, en na een paar restaurants gezien te hebben stond de kaart van Esperanto ons wel aan. Bij binnenkomst was de eerste indruk niet meteen super. Entourage mag wel wat beter/uitnodigender. De bediening was erg vriendelijk. De kaart was voor ons goed, maar wel wat karig. Dit komt uiteraard door het concept om elke maand de kaart te wijzigen. Voor ons geen enkel probleem. Het eten was vervolgens echt super. Voorgerechten sushi en Carpaccio hebben we allebei van genoten. Ook de hoofd gerechten waren heerlijk. Nagerechten waren ook lekker, al vond ik mijn panna cotta een beetje flauw, maar goed met de granaatappel was het lekker. We hebben uitermate genoten en komen zeer zeker terug.

19. Paul V.'s profielfoto
    Paul V. heeft een recensie geschreven voor Subliem
    Internationaal Haarlem

Vanavond bij subliem gegeten met 4 volwassenen en 2 kinderen. Leuke entourage. Knus. We hadden niet gereserveerd maar er werd moeite gedaan om voor 6 personen plaats te maken.

De kaart was niet heel bijzonder maar gewoon goed. Geen echte kindergerechten (is voor onze kinderen overigens geen enkel probleem).

Het was vanavond erg druk dus we moesten in het begin wat langer wachten op de kaart, drinken etc... Uiteindelijk kwam de chef zelf de kaart brengen waarna hij aangaf dat het anders voor ons te lang ging duren ivm de kinderen. Top!

Eten was prima. Pasta bij de gamba's was iets flauw/smaakloos. Verder geen opmerkingen. Tussendoor kwam de chef regelmatig langs (ondanks de drukte) om te vragen of alles naar wens was. Erg leuk, vandaar een 7 voor service want.... bediening was matig. Erg chaotisch en gestrest, maar goed in een zaak als deze moet er niet meer bediening rondlopen omdat je elkaar dan alleen maar in de weg loopt. Wel een puntje om over na te denken. Al met al een leuke avond gehad en we komen nog eens terug.

20. Paul V.'s profielfoto
    Paul V. heeft een recensie geschreven voor Sumo 1

Paul V.

Afgelopen donderdag geweest maar niet gegeten. Onze reservering (4 personen) was niet doorgekomen.

Kan dus alleen wat zeggen over de entourage en dat was gewoonweg slecht. Het leek wel een kippenhok, zo druk. Overal zaten mensen. Overal stond eten op de bar. Gewoon te druk. Er werd wel geprobeerd een plekje te creëren, maar we waren eigenlijk blij dat we ergens anders heen konden.

Wellicht dat we hier nog eens heengaan op een normale doordeweekse dag, maar voorlopig niet.

5,5
  21. Paul V.'s profielfoto
    Paul V. heeft een recensie geschreven voor Muse A Muse

Paul V.

Afgelopen zaterdag zijn we hier geweest met 4 volwassen en 1 kind (5). We hebben echt genoten. Het was erg gezellig. Fijne, zeer attente bediening.

Het eten was erg goed. Alleen de vegetarische risotto was wat flauw, maar verder goed. Porties waren voor ons meer dan genoeg. Kortom, hier komen we zeker weer!

22. Paul V.'s profielfoto
    Paul V. heeft een recensie geschreven voor De Oude Molen

Qua sfeer is de Molen echt super. Bediening is ok. Je ziet wel dat als het iets drukker is, de bediening het na laat. De kaart is niet heel erg bijzonder te noemen. Het eten is prima, maar ook niet bijzonder. De prijzen zijn daarom t.o.v. het aanbod en de kwaliteit aan de hoge kant.

6,3
  23. Paul V.'s profielfoto
    Paul V. heeft een recensie geschreven voor Alfonso's

Hele leuke Mexicaan. Het restaurant is erg gezellig. Bediening is prima. Eten is lekker. Voorgerechten zijn wat karig. Al met al voor herhaling vatbaar.

6,7
  24. Paul V.'s profielfoto
    Paul V. heeft een recensie geschreven voor Massada

We zijn hier meerdere malen geweest in verschillende samenstelling. Op zich is het een leuk restaurant. Ambiance is goed. Bediening is ook goed. Lunch is prima en voor een borrel kan je hier ook prima terecht. Diner is jammer genoeg wisselend. Soms is het echt ok, maar soms denk je....dit is echt de laatste keer dat ik hier kom. Al met al een kleine voldoende.

6,3

• Nederlands
    Oude Groenmarkt 10-12 Haarlem
  27. Paul V.'s profielfoto
    Paul V. heeft een recensie geschreven voor SpiZe

We hebben hier vanavond met z'n tweeën gegeten. Echt ontzettend lekker. Dit is echt één van de beste Thaise restaurants waar ik geweest ben. De bediening is ook erg prettig. Vlot en heel erg vriendelijk. Locatie is heel apart, en erg gezellig. Kortom een echte aanrader.

Enige kleine minpuntje was dat we de gangen redelijk vlot achter elkaar kregen. Had iets meer ruimte in gemogen, maar goed we hebben echt genoten! Tot snel!

28. Paul V.'s profielfoto
    Paul V. heeft een recensie geschreven voor Fifteen

Afgelopen zomer hebben we hier gegeten. Erg leuk restaurant. Ambiance is goed. Bediening is super gemotiveerd. Eten was ook erg lekker. Wel goed aan de prijs... Ik vind het concept ook erg goed. We komen zeker vaker!

29. Paul V.'s profielfoto
    Paul V. heeft een recensie geschreven voor Odessa

Afgelopen zomer hebben we (4 personen) hier gegeten. Ontzettend leuke ambiance. Dit komt uiteraard ook door de locatie. Het eten was erg goed. Wel veel (voor ons). Bediening is vlot en erg vriendelijk. Echt een aanrader!

30. Paul V.'s profielfoto
    Paul V. heeft een recensie geschreven voor De Vier Jaargetijden

Aantal keer geweest. Soms voor een drankje, soms om iets te eten. Beide gelegenheden zijn ok. Leuke informele sfeer. Leuke bediening. Eten is lekker. Niet heel bijzonder, maar dat verwacht ik ook niet van een eetcafe. Hier zullen we vast nog wel eens terecht komen.

Meer updates