Activiteiten van Paul Jansen

Paul Jansen

2. Paul Jansen's profielfoto
    Paul Jansen heeft gereageerd op een recensie van Eetcafe Buurman & Buurman

Beste Familie de Vries,

Bedankt voor uw recensie.
    Wij vinden het vervelend om te horen dat u een nasmaak heeft overgehouden aan uw bezoek. Heeft u bij ons gegeten op tweede paasdag? Ik kan me nu namelijk even geen voorbeeld bedenken van een georganiseerd feestje, maar neemt niet weg dat dat uw gevoel kan zijn.

Helaas in uw geval kunnen we niets meer aan uw indruk doen, maar wellicht kunnen we van uw verhaal leren voor de toekomst. Dus als u hier behoefte aan heeft, horen we graag van u.
    Graag komen we dus nog even in contact om dit voorval te bespreken, we hopen uiteraard dat iedereen die bij ons komt zich ook zeer zeker welkom voelt.
    We zijn te bereiken op tel:0317-843666
    Vraagt u naar Paul of Erik

Met vriendelijke groet,

Erik van der Kolk
    Mede eigenaar.

3. Paul Jansen's profielfoto
    Paul Jansen heeft gereageerd op een recensie van Eetcafe Buurman & Buurman

Beste Wendy,

Jammer dat onze zaak kennelijk niet aan je verwachtingen voldeed. Maar zoals de naam EETCAFE Buurman & Buurman al een beetje doet vermoeden heeft het wel de sfeer van een café. Gelukkig is het verder een kwestie van smaak en daar mogen de meningen over verdeeld zijn.
    Ik wil je er wel graag op wijzen dat onze producten wel degelijk vers zijn en er nagenoeg niets uit de magnetron komt!! Zeker niet qua verse producten. Ik ben ook benieuwd waar je dit op baseert. Misschien is het iets wat we kunnen doen waardoor we deze illusie weg kunnen nemen.
    Tot slot, betreur ik natuurlijk dat je de friet te weinig vond. Maar vragen naar wat extra friet is nooit een probleem bij ons. We lossen het 'probleem'
    liever gelijk op, dan was het misschien een positieve recensie geworden..

Ik zie graag je reactie tegemoet, zodat wij in het vervolg misschien toch meer aan je verwachting kunnen voldoen.

Vriendelijke groet,

Team Buurman & Buurman