• Lid sinds 6 december 2009

Paul en Ella Tetteroo heeft nog geen foto toegevoegd

1. Paul en Ella Tetteroo's profielfoto
    Paul en Ella Tetteroo heeft een recensie geschreven voor Buddhas
    Internationaal Leiden

Op aanraden van B&B Sweet Dreams zijn we vrijdag wezen eten en omdat het zo lekker was zijn we zaterdagavond weer gegaan. Kortom alles was perfect. Als we weer in de buurt komen van Leiden komen we zeker weer eten.

2. Paul en Ella Tetteroo's profielfoto
    Paul en Ella Tetteroo heeft een recensie geschreven voor Onsz Restaurant

Was weer lekker en de ruimte tussen de gerechten is prima. Je moet de tijd nemen en geen haast hebben, dan kan je beter naar de Chinees gaan. Deze keer hebben we het menu genomen en zijn zeer voldaan naar huis gegaan.

3. Paul en Ella Tetteroo's profielfoto
    Paul en Ella Tetteroo heeft een recensie geschreven voor Onsz Restaurant

Zijn vanavond fantastisch verwend door het team. Heerlijke gerechten in een leuke omgeving. Wij komen er regelmatig en zullen dat ook blijven doen.

4. Paul en Ella Tetteroo's profielfoto
    Paul en Ella Tetteroo heeft een recensie geschreven voor Wonder's
    Nederlands Schagen

Bestelde spareribs als hoofdgerecht, waarvan een stuk niet geheel gaar is. Meld dit, maar de kok heeft zo zijn eigen verhaal erover. Het hoort zo zegt hij. Ik wilde zeker geen geld terug, maar als geste zou je kunnen zeggen "u krijgt een kopje koffie of thee van het huis", maar zelfs dat niet. De dame die ons bediende bood netjes haar excuses aan, maar ik zei haar dat zij er niets aan kon doen.
    De conclusie is, dat deze kok zijn vak dus niet verstaat.

5. Paul en Ella Tetteroo's profielfoto
    Paul en Ella Tetteroo heeft een recensie geschreven voor Restaurant TOV

In de afgelopen jaren hebben wij het restaurant regelmatig bezocht en dat zullen we ook blijven doen. Uit luiheid bespreken we bijna nooit en dan loop je het op, dat er geen plaats is.

Marlies is een fantastische gastvrouw en wat er uit de keuken komt is altijd goed van smaak.

We komen of samen, maar nemen vaak familie of vrienden mee en ook deze vinden het een fantastisch restaurant.